699 visninger
|
Oprettet:
Opmuntring {{forumTopicSubject}}
Hej piger.
Jeg sidder her i 5. Uge, og er rigtig glad for mine omstændigheder.
Meeeen, dumme dumme dumme mig, med alle mine gravid-følelser. Jeg begyndte at læse om alle de ulykkelige historier med søde kvindernes SA'er.
Jeg bliver helt dårlig over det, og meget nervøs,, så nu har jeg virkelig bare brug for lidt opmuntring med første.gangs gravide hvor tingene bare har lykkedes. Et par enkelte solstråle historier er meget velkomne.
hvis i ikke synes i har set mig før, så er det fordi jeg er helt ny. Så forresten Hej med jer alle sammen.
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
Puh, kan godt huske, hvordan det var! Det, der hjalp mig bedst, var at sige til mig selv, at jeg absolut intet kan gøre for at forhindre det forfærdelige i at ske. Det er helt og holdent op til den bette derinde.
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
Ja ved det har været det dummeste jeg kunne finde på at læse... Men når man først får læst den ene så læser jeg også den næste osv osv... Øv øv
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Men alt gik perfekt. Intet blod! Masser af opkast, men intet blod!
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
Velkommen til og tillykke med omstændighederne
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 144 Svar: 2.011
min første graviditet var en drømme graviditet jeg var død bange de første 3 mdr men derefter slappede jeg totalt af og jeg elskede bare min lille guldklump og var glad for han havde det godt.... havde en ekelt gang omkring 6-7 måned hvor jeg pludselig et helt døgn ikkk havde mærket min kære søn og jeg gik helt i panik og kom op til tjek men det viste sig at min lille dreng bare sov rigtig godt... smiler.... der var ingen andre problemer og idag har jeg en skøøøøøn søn på snart 3 år.... også er jeg så heldig også og have en lille datter på 3½ måned men den historie sys jeg ikk du skal høre om hehe
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
Opmuntring