{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Opmuntring {{forumTopicSubject}}

Hej piger.
Jeg sidder her i 5. Uge, og er rigtig glad for mine omstændigheder. smiley

Meeeen, dumme dumme dumme mig, med alle mine gravid-følelser. Jeg begyndte at læse om alle de ulykkelige historier med søde kvindernes SA'er.
Jeg bliver helt dårlig over det, og meget nervøs,, så nu har jeg virkelig bare brug for lidt opmuntring med første.gangs gravide hvor tingene bare har lykkedes. Et par enkelte solstråle historier er meget velkomne. smiley

smiley hvis i ikke synes i har set mig før, så er det fordi jeg er helt ny. Så forresten Hej med jer alle sammen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opmuntring
  • #1   17. apr 2012 Velkommen til smiley

Puh, kan godt huske, hvordan det var! Det, der hjalp mig bedst, var at sige til mig selv, at jeg absolut intet kan gøre for at forhindre det forfærdelige i at ske. Det er helt og holdent op til den bette derinde. smiley

• #3   17. apr 2012 Læste med vilje ikke alle de historier for så kunne man da blive endnu mere skør i bolden... Heldigvis lykkes de fleste graviditeter og vi er mange her med glade og raske børn:-)

• #4   17. apr 2012 Velkommen til siden og nyd den lille bebse i maven smiley

• #5   17. apr 2012 Tak, hvori søde...
    Ja ved det har været det dummeste jeg kunne finde på at læse... Men når man først får læst den ene så læser jeg også den næste osv osv... Øv øv

smiley men dejligt der lige var et par opmuntrende ord fra jer.

• #6   17. apr 2012 Jeg var også pisse bange, og da jeg troede "YES, jeg er i uge 12!" fik jeg til "nakkefoldsscanningen" at vide, at jeg kun var i 9. uge. Ej, hvor var det øv. Så skulle jeg starte forfra med de følelser, følte jeg.
    Men alt gik perfekt. Intet blod! Masser af opkast, men intet blod! smiley

• #7   17. apr 2012 Jeg begyndte så at bløde ret voldsomt da jeg var 11 uger henne med Emilie - blev scannet og prinsessen lå og vinkede som havde hun aldrig gjort andet smiley Hvorfor jeg blødte ku de ikke sige men fik en perfekt, sund, rask og dejlig pige ud af det og hun er 3 år i dag smiley

Velkommen til og tillykke med omstændighederne smiley

• #8   18. apr 2012 velkommen til en skøn side....

min første graviditet var en drømme graviditet jeg var død bange de første 3 mdr men derefter slappede jeg totalt af og jeg elskede bare min lille guldklump og var glad for han havde det godt.... havde en ekelt gang omkring 6-7 måned hvor jeg pludselig et helt døgn ikkk havde mærket min kære søn og jeg gik helt i panik og kom op til tjek men det viste sig at min lille dreng bare sov rigtig godt... smiler.... der var ingen andre problemer og idag har jeg en skøøøøøn søn på snart 3 år.... også er jeg så heldig også og have en lille datter på 3½ måned men den historie sys jeg ikk du skal høre om hehe

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #9   18. apr 2012 Uha, her blev jeg gravid 14 dage efter projekt baby, kunne bare først teste pos i uge 7.. Men ellers en dejlig nem graviditet ingen blod overhovedet begyndende bækkenløsning til aller sidst der aldrig blev til det vilde, 14 dage kvalme!

Kommentér på:
Opmuntring

Annonce