{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

Bækkenløsning {{forumTopicSubject}}

Har nok brug for lidt opmuntring. Har termin d. 31.8 og fik i sidste uge konstateret bækkenløsning. Det er stadig på et plan hvor det gør ondt, men jeg kan sagtens holde det ud, men er så bange for at det bliver værre, er bare ikke til at være sengeliggende med smerter.
Er der nogen herinde der har erfaring med det og måske nogen hvor det er gået over?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bækkenløsning
  • #1   28. mar 2011 Jeg har desværre ikk erfaring med nogen som det er blevet bedre med tiden - da jeg selv har søgt vennekredsen tynd efter nogen som havde den oplevelse smiley

Mit er kun blevet MEGET værre og det er så slemt at jeg næsten ikk kan gå stå eller ligge ned nogle dage smiley

Men håber dit det bliver sådan at det bare gør ondt men at man stadig kan klare den smiley

• #2   28. mar 2011 Åh det er det du beskriver jeg bare sådan frygter, kan næsten ikke holde tanken ud. Har du passet på eller forsat du bare uændret til en start?

• #3   28. mar 2011 Jeg har passet meget på - har ikk overanstrengt mig - har ikk løftet osv. os fordi lægerne har fra bedt det da jeg har tvillinger i maven smiley Men jeg støvsuger ikk - går ikk med hunden - kan ikk gå længere ture mere - kan ikk gøre rent - løfte småting som 2 liter mælk uden det gør ondt.

så ja jeg gør alt for at undgå ting som gør det værre - men det er sku bare blevet værre.. men ja jeg overlever og nyder faktisk alligevel at være gravid..

• britt o
    britt o Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 6
    #4   28. mar 2011 Jeg har termin den 21. april og blev sygemeldt den 7. januar pga bækkenløsning.
    Det startede i juleferien med smerter i lænden, når jeg løftede noget og blev værre op af dagen og var hel gal om aften. I dag har jeg lavet meget små opgaver til mig selv i løbet af dagen. Handler ikke ind, gør ikke rent, Vasker lidt tøj og går en kort tur med mine små hunde. Ellers laver jeg INTET og det er så til at holde ud ang smerter. Men manden havde svært ved at forstå det i starten. Men fik nemlig af vide af lægen, at hvis ikke jeg lyttede til kroppen, ja så ku jeg ende i kørestol det sidste af graviditeten.

• britt o
    britt o Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 6
    #5   28. mar 2011 (link fjernet)

På deres hjemmeside sku der også være nogle øvelser, men kan ikke lige finde dem.

• #6   28. mar 2011 hvordan starter det?

• #7   28. mar 2011 Jeg har termin midt juli, og har været sygmeldt lidt over en mdr pga BL. Du kan få nogle øvelser af en fys, som sinker processen. Men det går kun en vej. Slap af når du føler behov. Sov med pude mellem benene. Jeg blev så skidt sidst at de truede med at gi mig kørestol, fordi det pisse svært at intet må. Pas på dig selv..

• #8   29. mar 2011 Hun ikke så mange opmuntrende indlæg;o) min chef er i gang med at skaffe mig en seng jeg kan hvile i på arbejde. Åh jeg gider ikke at sygemeldes det passer mig så absolut ikke hvis jeg skal ligge herhjemme

Kommentér på:
Bækkenløsning

Annonce