29. aug 2010 Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 63 Svar: 397
Lidt spørgsmål. {{forumTopicSubject}}
Hvornår er det, at bebs kan begynde at sætte sig fast?
Jeg har her de sidste par dage/nætter ikke nærket bebs så meget som jeg plejer, er begyndt at kunne sove igennem om natten, oss på ryggen, som jeg ikke har kunnet meget længe.
Jeg er begyndt at få nogle små stød helt nede i underlivet som om der er noget der fylder lidt.
Jeg har lagt mærke til at han vender meget med hovedet ned af. specielt når han hikker, der mærker jeg små spjætten helt nede i underlivet.
Plukve.
Jeg ved ikke om det er en plukve jeg lige har haft.
Kan man godt ungå at mærke dem.? Eller er det noget man kan mærke rigtig meget?
Synes min mave blev rimelig hård og spændte lidt, men nåede ikke at mærke efter, da jeg hurtigt masserede maven lidt.
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
begge gange jeg har været gravid har jeg ikk kunne mærke mine plukkeveer.... jeg har kun fået afvide i forbindelse med at der er blevet kørt en strimmel at jeg har haft dem...
hvis du er utryg ved at du ikk rigtig mærker ham, synes jeg at du ska ringe ti FG og få dem til at kigge på dig
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 63 Svar: 397
Han sparker fint nok, og hårdt.
Okay. kunne da godt være det har været en plukve så. Troede bare det var sådan noget man mærkede, men at det ikke gjorde ondt.
Min mave er rimelig blød normalt, og synes lige at den blev rimelig hård og mærkede som om det spændte lidt, men som sagt så nåede jeg ikke at mærke efter, da jeg hurtigt massere maven. hehe.
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
ang. at mærke liv, så vil mange mærke mindre og mindre jo længere de kommer hen i graviditeten fordi der bliver mindre og mindre plads til dem derinde
Jeg har også hele tiden kunnet mærke nogle af mine plukveer hvor jeg blev helt spændt og nogle gange har fået lidt "åndenød"
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 63 Svar: 397
Lidt spørgsmål.