{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Lidt sært spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Der er jo mange der er forstoppede under graviditeten..
Men hvordan ved man om man har fået en hæmoride? Og hvor langt oppe kan den sidde? Jeg har prøvet at læse lidt på netdoktor osv. Men synes ikke jeg bliver så meget klogere..
Jeg er i tvivl om det er min livmoder der blokerer for endetarmen eller om det er en hæmoride, men den sidder langt oppe hvis det er.. Har I erfaring med en af delene?
Har bestilt tid ved min læge, men de havde først tid om 14 dage, så det er længe at gå med forstoppelse og mavepine..
Selvom jeg spiser husk/movicol og afføringen er helt vandig, kan det ikke komme forbi, så der sidder jo et eller andet..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt sært spørgsmål
  • #1   2. sep 2013 øv da smiley hvad er dte dog for en læge smiley jeg får en td samme dag når der er noget smiley men hvor langt henne er du?? har heldigvis aldrig haft hæmorider men jeg kan skrive mig med på forstoppelse og hvis du er rigtig godt forstoppet kan du godt have vandig afføring da der sidder en prop og det er det eneste der kan komme forbi smiley

• #2   3. sep 2013 det havde jeg fra uge 15 med min dreng til jeg fødte, lige gyldigt hvad jeg gjorde prøvede husk, hørfrø, afførings middel. det ville bare ikke du, jo en enkelt gang fik jeg lidt gang i den med en glyx eller hvad det hedder sådan en man kan købe på apoteket, så for nogen er der bare intet og stille om.
    og så vidt jeg ved får man da kun hemorider i de nedreste 5 cm af tarmen, hvorpå man kan have polypper inde i tarmen

Kommentér på:
Lidt sært spørgsmål

Annonce