{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

19+1 Hvordan har i det? {{forumTopicSubject}}

Hey Alle Gravide derude smiley

Jeg er 19+1 og har dog hele graviliteten været plaget a diverse ting.

Men ihh min mave virker speciel, det føles som om huden strækker helt omme fra sidehåndtagende og om på maveskinnet som om der ikke er nok skind a udvige af, det er faktisk ret ubehageligt? Det er lidt svært at forklare, men måske en a jer har prøvet noget ligende? Så i ved hva jeg taler om smiley hehe

Kaster op en gang imellem men heldigvis med dages mellemrum smiley

Er også begyndt at tisse meget igen osv smiley

Hvordan har i andre det på nuværende tidspunkt? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  19+1 Hvordan har i det?
  • #1   14. apr 2012 Jeg er "i dag" lørdag 19+3 og har det ganske fint. Syntes ikke jeg ka klage. Har døjet en del med kvalme til for et par uger siden med opkast engang imellem. Men ikke værer end jeg sagtens kunne leve med det. Kender godt lidt det med mavsen smiley min føles kogle gange som om den er ved at eksplodere. At man har spist aaalllttt for meget og der ikke er plads. Var til gennemscanning i torsdag, og alt så så fint ud. En dejlig lang spir på 20cm. Og har mærket liv i et par uger. Ikke så kraftigt, men scanningsdamen sagde også min moderkage lå foran så det var derfor. Spir kunne ikke jage nok igennem til at jeg kumme mærke det. Men om et par dage er den lidt højere i vægt og så vil den kunne give fra sig med mere kraft, så venter spændt smiley

• #2   14. apr 2012 Okay smiley
    Altid dejligt at få avide a alt er som det skal være skal til scanning her d 19 så det glæder vi os også til, lige at se ham igen smiley

Kommentér på:
19+1 Hvordan har i det?

Annonce