15. aug 2008 Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.298
Hvordan går det med de små..? +/-5mdr. {{forumTopicSubject}}
Hvordan går det med jeres små guldklumper..?
Nikoline var til 5mdr. vac./undersøgelse i mandags, hvor hun blev målt til 69cm & 7170g.
Nikoline r blevet bedre til at sove (dog med nogle undtagelser).
Hun kommer i seng mellem 19:00-20:30 og så vågner hun nu kun én gang om natten (ca. ved 5 tiden), hvor hun får en flaske.
Vi står op ved 8 tiden (+/- ½ time).
I løbet af dagen sover hun formiddagslur i ca. 2 timer (ligger mellem 9:30-13) og så sover hun eftermiddagslur i ca. 1 time (ligger mellem 15 - 17).
Nikoline får ske mad 2 gange dagligt nu... Hvilket hun faktisk ikk har den store interesse i
Nikoline ligger rigtig meget gulvet og leger, både på ryggen og maven, MEN hu vil stadig ikke trille
Det eneste "bevægelse" hun gør, er at dreje i "cirkler", når hun ligger på ryggen...
Vi går stadig til babysvømning om torsdagen og Nikoline nyder det
Karina (Nikoline 5mdr.+5dage).
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 2 Svar: 61
Her går det fint
Vi var også til 5 måneders vaccine i mandags, og Kean var 73 lang og vejer 8,5 kilo
Her svinger det stadig meget med søvnen
Kean får grød engang om dagen, fordi hans mave ikke kan klare mere, og han ELSKER det
Han snakker meget, leger meget, sidder helt selv, triller rundt og han elsker at gemme sig i sin stofblee også skal man tage den af og sige bøøh
Patricia (Kean 5 måneder imorgen)
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 65 Svar: 707
Malika, hendes storebror og mig selv, har haft helsbetændelse 7 gange på 4 måneder, så det er skide hårdt :o(
Jeg har så lige fået en opringning fra synehust, de vil fjerne mine mandler mandag morgen, og så må jeg INTET lave i 14 dage, ikke engang løfte børnene, hente brænde, vaske tøj, støvsuge osv osv, så det bliver bare vildt hårdt :o( ;o(
Men udover alt det, så går det super, Malika er 5 måneder og 14 dage, hun vejer ca. 9 kg, og er 76 cm.
Hun sover 11-14 timer om natten, uden at vågne :o)
Hun sover en formiddags/middags lur på 2-3 timer og så en times tid om eftermiddagen :o)
Hun får 4 flasker om dagen med mme, og ca. 240 ml per. flaske, det er ikke tit at hun får grød og mos, da hun trives ganske fint på mælk!
Hun kan sidde selv i 10-30 sek. hun triller begge veje, men det har hun gjort i flere måneder!
Hun triller gerne rundt i hele stuen og rejser sig op i strakte arme, og indimellem på starkte ben :o)
dec 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 69 Svar: 1.415
Ea er ca. 5 1/2 mdr. gammel.
Hun vejer ca. 7,5 kg.
Hun sover sådan okay om natten. Er vågen 1-2 gange .. Så får hun en flaske og sover igen.
Hun triller fint og sidder i højstol når hun får grød/mos.
Hun har Stadig mælkeallergi og får Profylac. Hun får hver dag lidt grød eller mos og lige de dage her er det mælkegrød og/eller bananmos (:
Hvordan går det med de små..? +/-5mdr.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside