Bange for baby dør :( {{forumTopicSubject}}
Hej..
Jeg har lige for nyligt fundet ud af at jeg er blevet gravid igen og er mega glad
Men men....
For i dec 2010 blev jeg gravid første gang.. Og vi kom til læge som vi skulle osv alt var som det skulle være.. Vi valgte at for en tidligtscanning, da vi ville rigtig gerne se baby.. Da vi så var der oppe og fik scanningen, fik vi en dårlig nyhed.. Baby voksede ikke som den skulle.. Så mig ringe til lægen.. Fil tage blodprøverne og rigtig nok ingen liv desværre.. Så feb 2011 skulle jeg har medicin men også udskrabning også, da medicinen ikke tog det hele.. En hård omgang..
Så nu er jeg så endelig efter det blevet gravid igen dejligt.. Men er bange for jeg skal igennem det samme igen.. Det gør mig ked af det.. For har igen kvalme, ingen ømme bryster og ellers de tegn man skal have.. Men tisser lidt mere end det jeg plejer og så har jeg lidt smerter i underlivet.. Men er squ meget nervøs..
Jeg skal først til d 29/3..
Hvad havde i gjort..?! Håber det hiver lidt mening om hvordan jeg har det..
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
2. Gang var jeg totalt freak og fik jeg ved ikke hvor mange scanninger osv de første 20 uger..
Men ud kom en sund og rask baby.
Jeg forstår godt dine tanker og bekymringer, men du bliver skør af at gå og tænke på om alt er ok, tro mig, jeg har selv været der..
Prøv at være glad og positiv, og trøst dig med at hvis fosteret går til grunde tidligt har det som regel været pga barnet havde en kromosomfejl..
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 42 Svar: 102
okt 2010
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 1.049
okt 2010
Bange for baby dør :(