{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Bange for baby dør :( {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg har lige for nyligt fundet ud af at jeg er blevet gravid igen smiley og er mega glad smiley Men men....

For i dec 2010 blev jeg gravid første gang.. Og vi kom til læge som vi skulle osv alt var som det skulle være.. Vi valgte at for en tidligtscanning, da vi ville rigtig gerne se baby.. Da vi så var der oppe og fik scanningen, fik vi en dårlig nyhed.. Baby voksede ikke som den skulle.. Så mig ringe til lægen.. Fil tage blodprøverne og rigtig nok ingen liv smiley desværre.. Så feb 2011 skulle jeg har medicin men også udskrabning også, da medicinen ikke tog det hele.. En hård omgang..

Så nu er jeg så endelig efter det blevet gravid igen smiley dejligt.. Men er bange for jeg skal igennem det samme igen.. Det gør mig ked af det.. For har igen kvalme, ingen ømme bryster og ellers de tegn man skal have.. Men tisser lidt mere end det jeg plejer og så har jeg lidt smerter i underlivet.. Men er squ meget nervøs..

Jeg skal først til d 29/3..

Hvad havde i gjort..?! Håber det hiver lidt mening om hvordan jeg har det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bange for baby dør :(
Kommentér på:
Bange for baby dør :(

Annonce