så langt nede :-( {{forumTopicSubject}}
arg bliver sindsyg
det hele starter den 29 januar der skulle jeg haft mens men får den ik og tester positiv den 30 januar og går til lægen om torsdag og får en meget meget svag streg og får taget blodprøver fredag bløder jeg lidt og får svar på blodprøverne som siger at mit hcg er 25 lørdag bløder jeg voldsomt og mandga mener lægen så det er endnu en abort er total nede i kælderen hele den mdr og skulle så ha mens for en uge siden den kommer ik og tager test mandag som er ok positiv køre til lægen onsdag får taget blodprøver igen og får svar igår der er hcg tallet 93 og så tænker jeg bare fuck så sidder den sq nok uden for livmor og bliver total trist bange mm og vælger derfor og køre 150 km for at blive scannet igår og undskyld mig jeg forklare hende der scanner mig at jeg kan være alt fra 4+6 til n9+0 så hun scanner mig udvendigt og kan ik se noget og mener derfor jeg i er gravid og min slimhinder er 5,4 mm ok køre hjem med den besked og ked her til morgen tager jeg så en test da mit hcg tal bør være steget og derfor må ha en mere positiv test og ik om den viser negativ?? hvad fanden gør jeg hvis den sidder uden forlivmor ønsker jeg den fjernet nu da jeg allrede har voldsom kvalme og er mega ked af at det ik bare kan være en normal graviditet uden bøvl
jeg ringer til lægen mandag og må forl
ange en ny scanning og så må de finde en løsning holder ik til det her en gang til
ved ik hvad jeg vil med det andet end ha luft
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 239
de kan jo ikke se en graviditet ved en udvendig scanning endnu..
dec 2011
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 147 Svar: 1.293
nov 2010
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Jeg blev gravid udenfor livmoderen, og gik helt til 8+ før jeg blev meget dårlig, og fik styrtblødning, .. Men jeg blev skannet indvendig, hvor de ikke kunne finde noget i livmoderen, og da mit hcg stadig steg, blev det konstateret at det var udenfor livmoderen.. Men vi valgte at lade kroppen prøve at afslutte det selv, for jeg ville ikke opereres, da jeg så ville have dårligere chance for at blive gravid igen.. Og det gik rigtig fint, jeg blødte bare ret kraftigt, og have mens agtige smerter imens..
Men ja, ring til din læge mandag, så de kan finde ud af hvad der sker, .. Og så tag det hele stille og roligt, jeg ved udemærket hvor hårdt det er, men jeg accepterede det og viste at der nok ville gå lang tid, efter aborten med at blive gravid, og vi prøvede faktisk ikke rigtig på det, og så blev jeg gravid
Så nyd din mand og ikke mindst din datter, og se på hvad du har, ikke hvad du mister, det hjalp mig rigtig meget, så skal der nok komme en baby mere når tiden er til det
nov 2010
så langt nede :-(