{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.482 visninger | Oprettet:

Hvad gør i når i bliver syge? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind...

Jeg er blevet snot forkølet - helt tilstoppet, det er så mit hoved dunker og banker og øjnene bliver generet af det.

Hvad gør i når i bliver syge - har sådan lyst at tage et par pust af en næsespray og sluge et par panodil... :S Panodil kan være okay, men næsespray står jo direkte ikke skal bruges under graviditet... Og hverdgen går jo ligesom ikke i stå af at jeg har det skidt, der skal stadig passes hus, vaskes tøj, laves mad og sørges for Mikkel.

Nogen gode råd til forkølelsen? Æder nogle blocher og har prøvet at sidde med hovedet over kogende vand...

________________________________________________________________

Ved ikke lige hvad jeg vil med det næste her... tror bare jeg lige har behov for at komme ud med det smiley

Føler mig ret "afkraftet" efterhånden, har døjet med en forfærdelig kvalme i 12 uger og kaster jævnligt op, og har kæmpet med spændingshovedpine oveni de sidste 5 ugers tid.
Så manden er også ved at være ret træt af at gå og glo på mig... ligner en hængt kat der laver bræklyde det halve af dagen...


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gør i når i bliver syge?
Kommentér på:
Hvad gør i når i bliver syge?

Annonce