{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

' LB '
' LB '
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71

føle graviditet ? {{forumTopicSubject}}

Hvornår begyndte i at føle jer gravid ?

Jeg bliver helt i tvivl om jeg nu er gravid, har fået det bekræftet ved lægen og er sat til d. 2/11 .
men jeg føler mig slet ikke gravid, nu er det en uge siden jeg testede positiv og de første par dage havde jeg ondt i maven og var meget træt og ømme bryster, nu er det egentlig forsvundet, har ikke rigtig ømme bryster mere, ej hller ondt i maven, måske ganske få jag i maven om aftenen men ellers ikke og synes ikke jeg er så træt heller ..

Måske også tidligt, det ved jeg ikke ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  føle graviditet ?
  • #1   3. mar 2012 Jeg havde det meget som dig lige lidt iden jeg fandt ud af det var jeg meget træt og efter og så fik jeg også lidt ondt men det holdt op og så gik der nogle uger og så kom kvalmen...

• #2   3. mar 2012 man behøver ikke altid mærke man er gravid. jeg har været gravid 3 gange og aldrig haft kvalme ømme bryster osv smiley kun halsbrand til allerssidst og så den store mave jo hehe smiley

• #3   3. mar 2012 Her svinger det også, nogle dage har jeg ingenting. Men hvor jeg nogle dage bare har det skidt, med kvalme og træthed og hvor der er gang i det hele:) jeg er idag 6+5

• #4   3. mar 2012 Altså jeg havde symptomerne fra jeg testede positivt, og til ca 12 eller 13 uge.
    Nu er jeg 19 uger henne, og føler mig som sådan ikke rigtig gravid endnu, men det kommer så småt nu hvor manden er begyndt at kunne mærke baby smiley tror det kommer når vi har været til skanning igen smiley

Men jeg vil sige du er en af de heldige hvis du ikke er synderligt påvirket af at være gravid smiley Her kunne/måtte manden ikke røre hverken mig eller mine bryster smiley

• #5   3. mar 2012 Vil også sige at mine bryster er et fredet område griner

• #7   3. mar 2012 Jeg er 13+3 i dag. Og opdagede graviditeten da jeg var omkring uge 6. Og mit har svinget lidt i starten. Startede med at have vildt ondt i brystkassen og ryggen. Men stille kom de ømme bryster og kvalmen. Nu er jeg bare træt engang imellem. Energien er ikke altid så fuld til det jeg gerne vil. Og så har jeg en del ligemamentsmerter (ikke nogle der genere mig) og kan stille begynde at mørke der sker noget i maven. Det rumler og noget fordi det hele vokser.

• #8   4. mar 2012 Jeg testede positivt et par dage før forventet mens, og kunne begynde at mærke det et par dage senere. Ømme og meget faste bryster, mens ligende smerter. Det er stort set væk nu.
    Nu har jeg kvalme stort set hele dagen og er meget utilpas. Kaster kun op ca en gang om morgen, men kvalmen varer igennem hele dagen. Skal sørger for at spise rimelig tit, for ikke at få det alt for dårligt.

• #9   4. mar 2012 Nu har jeg ikke lige læst det hele .. men hvis du er sat til den 2 november er du da ikke allerede 6 + .. jeg er sat til 1 november og er idag 5+3 smiley

Kommentér på:
føle graviditet ?

Annonce