{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.721 visninger | Oprettet:

Mærkelig tanke - ang kønsscanning {{forumTopicSubject}}

Hejsa piger !!

I vil sikkert syntes at jeg er dybt underlig lige nu, men jeg prøver lige alligevel smiley
Da vi var til vores kønsscanning, lavede hun et "snit" igennem baby og kiggede så og sagde "og der er en tap" jeg sagde self. "så er det en dreng vi skal ha ???"
Hvortil hun svarede "det er det nemlig ....... IKKE" hehe hun var sådan en rigtig sød og sjov jmd :o)

Hun fortalte så at både piger og drenge havde denne tap, når de ikk var ældre smiley at pigers "tap" pegede ned ad " det var de indre skamlæber, som endnu hang udenfor" Hvis det var en dreng ville denne "tap" + en pung pege opad ..... MEN efter jeg er kommet hjem og sådan har tænkt lidt over det hele kan jeg SLET ikk forholde mig til at MIN pige har en TAP !!!

Hun sagde mange gange at hun var over 100% sikker på at vores var en lille pige, altså hun var slet ikk den mindste smule i tvivl da MIN piges TAP !!! vendte nedad ...

Hahaha piger .. ved godt jeg er tosset men altså, hva med jer andre som har været til kønsscanning .... havde jeres pige oss en tap???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærkelig tanke - ang kønsscanning
Kommentér på:
Mærkelig tanke - ang kønsscanning

Annonce