{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Nummer 2 {{forumTopicSubject}}

Har de sidste dage gået og tænkt på om vi skulle tage snakken om nr 2 herhjemme. Trunten blir 2 her til januar, så sys selv det vil være en god alder for hende at blive store søster på.
Men vi har det jo osse godt som vi har det nu og vi nyder at kunne gøre ting som vi gerne vil. Hvordan havde i det, da i begyndte og tænke på nr 2?? for er lidt splittet må jeg indrømme.
Og har i problemmer med at få 2 børn passet?? vi har ikke nogle bedsteforældre vi bare sådan kan trække på, hvis vi skal noget, så tænker jeg jo osse på, at det jo nok er nemmere at få en, end to passet.
Kom glad med kommentare om for og imod :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nummer 2
  • #1   13. dec 2011 Jeg vil også rigtig gerne have nummer 2. Kian bliver 4 til marts, og kan snart alt selv, men kæresten er desværre ikke klar til en til endnu. Vi har besluttet at snakke om det igen til sommer.

Her syntes jeg vi har nydt kun at have kian, men nu er han bare så stor smiley det er altid mine forældre der passer kian hvis vi skal noget, og de vil godt kunne klare at passe en til.

• #2   13. dec 2011 Vi har osse bare nydt kun og have trunten, men når jeg ser hende med andres små børn, så sys jeg osse det ville være synd for hende, og være ene barn.
    Her trækker vi på bagboen, tror såmænd hun bare ville sys det var hygge med en mere, men ja må se tiden an.
    Vi har vendt det lidt, at skulle det ske så var bebs velkommen, og det var sådan set mig selv der startede på p piller igen, fordi jeg var træt af og gå og pletbløde i tide og utide.

• #4   13. dec 2011 Vi venter nummer to til april og Melina bliver tre i juli.. jeg synes det er en god alders forskel smiley .. Melina Er også meget selvstændig, så det er rigtig dejligt smiley .. det med pasning, - Melina har aldrig sådan rigtig blevet passet. Jeg er lidt høne mor, smiley .. men da jeg arbejde i butik en periode, ku det blive nødvendigt hvis mim kæreste ikk kv nå hjem fra arbejde. Har en moster som gerne tog hende, og er sikker på hun også vil ta begge to smiley ..

• #5   13. dec 2011 Åh sys det er svært, gør det heller ikke nemmere at første graviditet var et helvede :o(

• #6   13. dec 2011 her havde vi snakket om nr 2 længe, før jeg fik fjernet p-staven, det gjorde jeg midt i marts - hvor vores søn blev 2år d.10. . det gik stærkt og vi venter lillesøster midt i januar - altså et par mdr før sønne bliver 3år . jeg blev førs splittet da jeg blev gravid- kan vi klare det? 2 børn? osv , det gik over og ih hvor jeg glæder mig

jeg tror det er en fin alder at blive storebror i , han er rigtig meget med allerede nu, jamen det er skønt, han kan stå og kigge på mig og udbryde "åhh lillesøster! kom nu ud-!" ja det er fantastisk

hvis i føler for at få nr 2 nu er det da det i skal smiley

det med at få passet børnene ved jeg intet om, jeg er ikke typen der får passet i tide og utide smiley jeg er mest til at han nøjes med at blive passet i dagplejen.. det er også det jeg frygter ved at skulle havee nr 2 - - altså at han skal passes mens jeg føder smiley

• #7   13. dec 2011 ts - at første graviditet var svær betyder ikke at nr 2 bliver det - det er i hvert fald nemmere for mig denne gang smiley

• #8   13. dec 2011 Nej det er rigtig, de sir jo at ikke to graviditeter er ens :o)

• #10   13. dec 2011 Må vende den med manden når han kommer hjem, og så må vi lige bruge julen på og tænke det igennem. For Jimmi har osse lige startet firma op, så to dage i ugen kommer jeg til og stå med det hele selv, plus vi skal ha sat en væg op, så vi får et værelse mere, men det er jo små ting.

• #12   13. dec 2011 Herhjemme skal begge børn ku blive passet samtidig af og til. For vi vægter meget højt, at vi af og til bare skal ha lov til og være mand og kone og ku være der for hinanden uden børn.
    Så der forstår jeg ikke helt at nogle vælger ikke at få deres børn passet engang imellem, dermed ikke sagt at det er forkert, for vi er jo forskellige med forskellige behov :o)

• #14   13. dec 2011 22 og mor til 2: ja det kan jeg godt se :o)

• #15   13. dec 2011 Ved Melina mærkede jeg overhovedet ikke jeg var gravid. men nu her ved nummer to det har bar været et helvede i starten. det er først nu jeg har det godt og er i uge 22...så det har været nogle lange uger. De første uger var i sengen og har været til akupunktur to gange i ugen på sygehuset.. Men dejligt at jeg nu mærker en masse liv og kan nyde det og har det godt :o) .... For det er bestemt ikke sjovt at ha det så dårligt når man har et barn i forvejen der også kræver en ... Men heldigvis har jeg en god kæreste som var rigtig god til at hjælpe smiley

Kommentér på:
Nummer 2

Annonce