{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
352 visninger | Oprettet:

glucosebelasting overstået... {{forumTopicSubject}}

fik lavet den idag, mit faste blodsukker var 4.2 så det var fint, ovenpå sukkervandet 2 timer senere var det 9.6 så det var desværre for højt:-( fik at vide at de ville sende sygehuset svaret og jeg ville derefter få indkaldelse hvor jeg kunne få mere at vide, de sagde at de ville holde nærmere øje med mig nu hvis det virser sig at jeg har fået graviditets sukkersyge...

andre der kan fortælle mig lidt om det? der måske har prøvet det?

TIL ALLE DER SKAL HAVE LAVET TESTEN, DET SMAGER IKKE SÅ FORFÆRDELIGT SOM FOLK GØR DET TIL...
jeg fik citron i og det er to plastic glas det drejer sig om:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  glucosebelasting overstået...
  • #2   10. okt 2008 MIT marerigt på sygehuset!!!!! : jeg fik lavet det samme her i tiradags. mit blodsukker da jeg kom var på 4,5 det var fint. så fik jeg sukkervand og to timer efter som du blev jeg tjekket igen, og de sagde jeg ville blive ringet op fra holbæk med svaret. og det er jeg ikk!!!! jeg er i uge 28, og kan stadig blive dårlig hvis jeg ikk spiser om morgenen, og det sukkervand var sååå slemt på mig at jeg sagde til hende damen at nu brækker jeg mig altså snart. og det må jeg jo ikk så skal vi starte forfra.. (kan ikk tåle sukker hvis jeg ikk har spist, så bliver jeg vildt dårlig) kom så ud på gangen og sag og ventede i de der to timer, og var ved at kaste op hele tiden, lyder klamt, men gylpede 3 gange!! og var ved at besvime mm var så dårlig! det er det eneste som kan få mig til at blive syg stadig, det er hvis jeg ikk får min mad om morgenen. men sad så dermed min mor, og sagde jeg holder det ikk ud, jeg kan ikk mere oas, og så brød jeg bare sammen!!! så kom der en sygeplejerske og sagde jeg skulle gå ind i venteværelset, der var nemlig en stol som lå lidt mere ned end de andre (lænestol). sad så der med kvalme, svimmelhed og høj tempertur sammen med de andre i rummet, og så begynder vandet bare og fosse inde i munden på mig, ved godt det er tegn på opkast, og der var lige blevet optaget på wc´ét og der er ikk flere wc er end det, og hvis jeg kastede op skulle vi starte forfra med to timer, så sagde til min mor om ikk vi kunne gå ud på gangen, viste jo jeg skulle kaste på, kunne dårligt tale for så skulle jeg kaste op, så sagde hun, nej vi bliver bare her inde, og så brækkede jeg mig ellers!!! det var mit værste marigt, sad med en masse folk omkring mig!! og det værste var at jeg måtte ikk kaste op! så måtte hvor klamt det end lyder og for at skjule det synke brækket lige som det kom i munden på mig*!!!!!!!!!!!!!!!! min mor hørte os "skyllet". det var forfærdeligt.´var så ked at det ;(((

• #3   10. okt 2008 og jeg skulle drikke en hel flaske sukker vend! ;((

• #4   10. okt 2008 KBH: Hvis du ikke har modtaget svar inden 10 dage, så er alt fint... det var hvad der stod i mit brev.

Jeg har heldigvis ikke graviditets sukkersyge.. Så kan ikke lige informere dig om hvad det indebærer. Men surt.

• #5   10. okt 2008 jeg skulle også drikke en flaske med den var da ikk særlig stor:-)

• #6   10. okt 2008 nej det tror jeg heller ikk jeg har, der er ikk noget som tyder på det heldigvis, men vil gerne have det svar alligevel;P på hende lød det bare somom de ville ringe dageb efter, men det er nok den 10 dags regel som gælder.. har bare fået nyt nummer osv, og ved ik om de ved hvor de skal ringe til, mere det jeg tænker;S

• #7   10. okt 2008 mit blodsukker var på 9.4 og jeg fik et brev hvor der stod at jeg havde sukkersyge, så jeg skulle til en diatist og snakke med en læge og til nogle ekstra scanninger og jeg måtte ikke gå over tiden.

• #8   10. okt 2008 katja:
    var det før du drak sukkervand?

• #9   10. okt 2008 nej det var efter jeg havde drukket sukkervand og havde siddet i 2 timer og dem må ikke være over 9

Kommentér på:
glucosebelasting overstået...

Annonce