15. apr 2010 Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
Virkelig slemme mens smerter?? {{forumTopicSubject}}
Hej piger
Hele dagen igår havde jeg det lidt mærkeligt/anderledes. Svært at forklare. Jeg hjalp min bedste veninde med at holde hendes datters et års fødselsdag. Jeg rendte på toilet oftere end normalt og urinen var meget mørkere og lugtende end normalt (Ja - sorry for detaljer ;D )
Da jeg så kom hjem havde jeg virkelig mange smerter i skambenet og lænden ( Jeg har bækkenløsning ) hvilket jo er klart når jeg har hjulpet hende hele dagen og leget med hendes datter.
Nå, jeg falder endelig i søvn. Omkring kl 3 vågner jeg op med de vilde mens smerter, som trækker om i lænden og helt ned i balderne. De gjorde virkelig ondt. De sad også langt nede fortil. Det var ikke smerter fra bækkenløsning, der var en klar forskel
Det varede i lang tid synes jeg, og kunne slet ikke finde ro igen. Da jeg endelig faldt i søvn, stadig med smerter, følte jeg egentlig ikke at jeg sov rigtig.
Da jeg så vågnede imorges havde jeg stadig ondt, men sleet ikke i samme grad.
Imorges fortalte jeg så min kæreste det, og han troede jo straks det var starten på veer, men tænker de kommer i intervaller?
Nu har jeg ikke ondt mere, kun fra bækkenløsningen
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
Ved godt jeg bare kan ringe til FG, men vil jo heller ikke virke pylret
Det kunne godt være der var nogle herinde som havde prøvet det samme jo
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Jeg havde også en del smerter, når jeg havde været mere aktiv end normalt. Det værste var, hvis jeg skulle bukke mig, eller ned og sidde og op igen mange gange i løbet af dagen.
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
Jeg skal til jm på onsdag, så der tjekker hun ihvertfald urinen
Virkelig slemme mens smerter??