{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.375 visninger | Oprettet:

Det er svært.. {{forumTopicSubject}}

da vi ikk ved hvad vi venter, og skal se på både drenge og pige navne, pigenavne sys jeg er okay, og vi har en del at vælge mellem der, men drenge navne er straks en anden sag, det sys jeg bare er vildt svært.. os fordi der er en del der spiller ind over, jeg kan godt li de er lidt anderledes uden at bliver vildt underlige, men de må ikk være for lange/ svære at stave, da kæresten er ordblind og hans største 'frygt' er at komme til at stave hans eget barns navn forkert, som jeg selvfølgelig godt forstår.. smiley men så vil jeg jo rigtig gerne at der er et mellemnavn os, barnet får hans efternavn, jeg har to navne men det bliver 'kun' brugt som mellemnavn, og det vvil jeg gerne give mine børn os, så det er to navne, som lyder godt sammen med Christiansen.. hmm.. det er svært.. smiley
undskylder lige det blev lidt langt.. smiley
vi modtager gerne nogle bud på både drenge og pige navne smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det er svært..
Kommentér på:
Det er svært..

Annonce