{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Den kære søvn! {{forumTopicSubject}}

Hej piger !

Jeg har simpelthen brug for at få det her ud, da jeg tror min kære mand er lidt træt af at høre på det.
Jeg er så skide træt af at sove så hammer dårligt om natten! Jeg sover max 1 time sammenhængende, og så vågner jeg enten pga smerter eller tissetrang. Det er så belastende! Min hver dag er helt ødelagt, fordi jeg har svært ved at komme ud af sengen pga min træthed.
Jeg glæder mig SÅÅ meget til vores lille pige kommer ud til os, så jeg i det mindste har noget at stå op til om natten! smiley
Jeg glæder mig uendeligt til at blive fri for smerter!!
Jeg vil bare have min krop igen, og kunne komme i fitness centeret, gud hvor jeg savner det.
Synes faktisk bare det er ret træls at være gravid smiley Men heldigvis kommer der noget godt ud af det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den kære søvn!
  • #1   3. okt 2011 Kender det alt for godt med søvnen, men har tilladt mig selv og sove en time længere om morgen da det er der jeg sover bedst, eller tage en lur om eftermiddagen..

Hvorfor kan du ikk tage i fitness center nu??

• #2   3. okt 2011 Havde det på samme måde dengang. Men nyd den sidste tid alligevel, for når hun kommer ud, så er det ikke så fedt alligevel at skulle op om natten, for så er du jo ikke belastet af din graviditet mere.

• #3   3. okt 2011 Matine : Jeg sover også helt op af dagen, for bare at have lidt energi, og heldigvis er min hund en B hund, så han sover gerne med sin mor.
    Oftest falder jeg først i søvn første gang ved 3 tiden, og så vågen hver time, det er altså bare ikke sjovt mere.
    Jeg har bækkenløsning, så kan ikke lave noget fysisk smiley Og har jeg ikke kunnet siden slut maj måned.

Olivers mor : Nej, det er nok rigtig nok. Men bare det at ha en at stå op til, i stedet for smerter, det må ski være rart!

• #4   3. okt 2011 Kender det alt for godt, sover også først sent..
    Nårh okay, kan du heller ikk cykle? (har ikk selv bækkenløsning, så ved ikk hvordan det er, så det ikk dømmende jeg spørg)

• #5   3. okt 2011 Ja det er super duper rart at komme af med alle de smarter. Men når de så er væk, så har man bare et kæmpe behov for at SOVE...

• #6   3. okt 2011 Martine : Jeg kan cykle lidt smiley Imens jeg cykler er det skøøønt! Men når jeg skal op og ned fra cyklen gør det møg hamrende ondt. Så det er rigtig træls.
    Jeg går tur med min hund to gange om dagen, og så klarer min mand resten. Og så cykler jeg en lille tur 2-3 gange om ugen. Det er så det motion jeg får smiley Og når man er vant til være i fitness mindst 4 gange i ugen, så er det ski hårdt at undvære.

• #7   3. okt 2011 Olivers : Ja, det kunne jeg godt forestille mig. Man har virkelig noget der skal indhentes jo. Det ville egentlig kun være fair hvis de forsvandt en uge før fødslen, og man så bare kunne sove i en hel uge smiley åårh, det gad jeg godt :b

• #8   3. okt 2011 Hehe ja det kunne være rart. Jeg var så træt til sidst, så jeg faktisk sov gennem alle smerterne. Så den sidste uge før jeg fødte sov, sov, sov jeg bare hele tiden.
    Men efter fødslen tror jeg der gik næsten 14 dage før jeg sov ok igen, for lyttede hele tiden til ham, var så bange for han glemte at trække vejret, eller han blev kvalt i hans gylp. (han gylpede meget)

• #9   3. okt 2011 Hvis jeg var dig, ville jeg begynde at svømme.. Det er SÅ fantastisk at komme ud og være vægtløs for en tid, og det kan, hvis du bruger det rigtigt, gøre underværker for din bl.
    Man skal virkelig ha extremt slem bl for ikk at må svømme, som i, ha fået ordre af lægen på at være sengeliggende 24/7, så det da bare at komme afsted smiley

• #10   3. okt 2011 Kan godt forstå du syns det er øv så, specielt når du er vant til og være aktiv flere gange om ugen...

• #11   3. okt 2011 Olivers : Årh, det håber jeg også at jeg kan! Det ville være rart.
    Kunne godt forestille mig den første søvn efter fødslen nærmest ikke er rigtig søvn, for tror også jeg selv ville være vildt opmærksom på hende i frygt for hun ikke trak vejret og sådan.

Prinsesse Silke : Det skal vi faktisk imorgen, regner jeg stærkt med smiley Jeg er dårlig til at komme afsted selv, fordi det er sådan en kæmpe svømmeland her hos os, og synes det er lidt træls at være der selv, så imorgen når han har fri, håber jeg at kunne få ham med derind smiley

• #12   3. okt 2011 Ved hvad du mener.. Keder mig oz bragt når jeg er afsted alene, men hold nu op hvor er man brugt i kroppen på en skøn måde bagefter, og selvom jeg er gravid og oz vågner 3milliarder gange om natten, sover jeg altid som et spædbarn når jeg har været afsted.. Tager knap en km på en lille time, nu maven vejer til efterhånden.. I starten syns jeg bare det føles som om det gjorde bl værre, men holdt det bare ved lige 2 gange om ugen.. Mener ikk der gik mere end 14 dage før jeg ku mærke forskel.

• #13   3. okt 2011 Prinsesse : Så du svømmer baner eller hvordan? Jeg kan nemlig ikke svømme, men har fået afvide bare det at gå rundt i vandet skulle være skønt smiley Hvis jeg kunne svømme ville det måske være nemmere at komme derind og tage et par baner, som jeg bare går rundt i det varme vand :b
    Men må helt sikkert afsted!

• #14   3. okt 2011 Ja jeg svømmer baner.. Når jeg har min datter med derude, og vi bare hygger og går rundt i vandet, er det da også skønt at være vægtløs, men jeg syns ikke det 'gir så meget', ikk nær, iforhold til at tá baner smiley

Kommentér på:
Den kære søvn!

Annonce