{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

Den kære nattesøvn! :-) {{forumTopicSubject}}

Min søn på 2 år er lige blevet rykket ind på sit værelse..
Han har sovet derinde før, men så fik vi en periode hvor han var syg mere eller mindre heletiden i lidt over ½ år og han vågnede 10-13 om natten, og derfor røg han ind til os igen.

Efter den sygeperiode sover han stadig ikke igennem.
Hvad gør jeg?
Hvis vi ikke kommer hurtigt nok ind til ham vågner han meget, og så falder han ikke bare i søvn inde i sengen igen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den kære nattesøvn! :-)
  • #1   17. nov 2010 sov inde ved ham i en kort periode, tilbyd ham lidt at drikke syng for ham

• #2   17. nov 2010 Havde selv overvejet at ligge inde ved ham lidt, vil bare lige have fat i en madras fra mine forældre i et tilfælde af jeg falder helt i søvn, det er jo trods alt om natten vi snakker om smiley

• #3   17. nov 2010 cd med stille musik?

Tænker på om det ikke er en ond cirkel at starte på med at sove derinde - for så vænner han sig til det og så flytter i blot problemet til når du flytter tilbage i egen seng igen..

• #4   18. nov 2010 Linda - Er ikke lige helt med på hvad du mener? ..

• #5   18. nov 2010 Ang musik eller det andet?

• #6   19. nov 2010 Det andet smiley Hehe..
    Men de sidste 2 nætter siden jeg lavede indlægget er det allerede blevet bedre, han er lige igår morges vågnet kl.5..

Tror han kunne mærke jeg har lavet indlægget smiley Haha! smiley

• #7   20. nov 2010 thi hi..

Ej forklaring følger alligevel... Det jeg mente var at det kunne gå hen og blive en dum og ond cirkel i fik startet på, ved at du sov derinde - for så kunne han lige sågodt sove inde hos jer.

Et er at han skal vænne sig til hans værelse + dig der sover derinde og når du så tænker; ej nu vil jeg tilbage i egen seng. Starter balladen på ny, fordi han har vænnet sig til at du sov derinde.

Men det er nok bare mig. Sagde allerede inden vi fik Frederic at jeg nægted at skulle side derinde - holde i hånd - time lang putte retual og liste mig ud af væreslet mm. Ingen mad og ingen legesager i sengen.

Siden han var et ½ år gammel er han stort set blevet puttet på samme måde og tid. Fra vi går ind i hans væresle og til jeg eller farmand er ude går der max 3 min.

Kommentér på:
Den kære nattesøvn! :-)

Annonce