{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

Nogen der har prøvet det? (?gravid?) {{forumTopicSubject}}

ja det er sådan at jeg tror keg måske er gravid ( er ellers på p-piller) har lige haft pause og der kom ikke så meget som en lille plet blod! (tog sidste pille sidste søndag, og det plejer så at komme tirsdag-onsdag) men nej og tog så en test i lørdags men den sagde negativ!

Og nu ligger jeg sengen fordi jeg har ondt i maven!
Har ringet til lægen da jeg mener jeg er gravid men det siger de jeg ikke kan være ( pr. Tlf) når testen nu også har sagt negativ og hvis jeg har taget alle min piller osv. Så de mener jeg bare skal starte på den nye pakke igen (idag)

Nogen med erfaring?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der har prøvet det? (?gravid?)
  • #1   26. sep 2011 Jeg vil næsten sige at din læge har ret, og man siger jo at hvis man tænker for meget over om man kan være gravid, så kan man selv udsæt den eller osse så ud bliver den helt. Så jeg vil næsten sige at du skal lade være med at tænke på den og så se om den ikke skulle komme. Ondt i maven? Mens agtig eller?

• #3   26. sep 2011 ja gør som lægen siger , stress, tanker osv kan spille ind ved udebleven mens

• #4   26. sep 2011 Altså... jeg blev gravid på p-piller uden at have glemt nogen... havde taget p-piller i 7 år... havde dog lige skiftet mærke og havde kun taget det nye mærke i 5 måneder smiley min mens udeblev også i pausen og jeg blev enig med min kæreste om at jeg ikke kunne være gravid og startede på den nye pakke... men så tvang min veninde mig til at tage en test efter en uge og den var meget positiv... så stoppede jeg med pillerne og kontaktede min læge... smiley
    Så kan altså ikke sige til dig at du ikke er gravid, da det godt kan lade sig gøre..

• #5   26. sep 2011 Har aldrig haft forsinket mens mere end en enkelt dag eller 2 før!

Ja lidt mens agtigt! Har flere gange i ugen tænkt at nu var det der (undskylder for de sarte) da jeg altid får mega ond og så skal på toilette (ikke tisse) men nej den er ikke kommet!

Eftersom jeg ikke har nogen grund til at skulle tro jeg var gravid så mener jeg ikke selv jeg har kunne udsætte den så længe!

Ved godt man kan blive gravid på p-piller og det er jo også det jeg selv tror men samtidig har jeg været sammen med min mand i 4 år og vi har en datter som ikke er lavet på piller så de har altid beskyttet!

• #6   26. sep 2011 jeg er også gravid på p-piller uden at have glemt nogle så det sker men jeg ville nu starte på p.pillerne og så teste om nogle dage igen... barnet tager ikke skade af det efter hvad min læge har sagt..

men lad være med at gå i panik det kan påvirke din mens

• #7   26. sep 2011 Har bare læst om rigtig mange der tester negativt men er gravide alligevel!

• #8   26. sep 2011 mette

min første test vidste negativ men da min mens slet ikke dukkede op da jeg var gået 14 dage over og jeg begyndte på at have kvalme testede jeg positiv flere gange i træk

• #9   26. sep 2011 Hmm! Er svært for tænker også at det ikke burde være men så igen!?

• #10   26. sep 2011 hvilken test har du brugt... tror jeg ville købe en clear blue den skulle være bedre end andre

• #11   26. sep 2011 Skal lige siges at da jeg var gravid med min datter testede jeg allerede dagen efter jeg sku have min mens og den var positiv

• #12   26. sep 2011 Med min første testede jeg negativ indtil uge 12 og vi brugte både kondom og ppiller, men som de ændre siger test om nogen dage igen smiley

• #13   26. sep 2011 Samme slags som dem jeg brugte sidst!

• #14   26. sep 2011 Men det er mere det med at tage pillerne igen (skal jo starte idag) hvis nu jeg er gravid !

• #15   26. sep 2011 altså jeg opdagede det først da jeg var 10 uger henne og min læge siger at der intet sker ved det så jeg ville bare starte op og prøve at teste om nogle dage igen

• #16   26. sep 2011 Hmm skal til gyn på torsdag? Og hvis det ikke skader det store så tager jeg pillerne og så må jeg se hvad hun siger der:0) men mange tak for jeres svar;)

• #17   26. sep 2011 Hehe øhh altså pas det ved jeg ikke helt;0)

For at være helt ærlig så har jeg været mega skruk! Men der er jo en grund til at jeg tager p-piller!

Vi vil gerne have en til men har først planer om at det bliver til næste år;0)

• #18   26. sep 2011 jeg ville også mene at din læge havde ret. Jeg har nu også prøvet at menstruationen ikke lige kom helt på den dag som den plejede. Når jeg havde p-pillepause kom den altid efter 2 dage men så skete det at den kom efter 5 dage. Det kan sagtens skubbe sig.

Og så pludselig begyndte detat bløde mindre og mindre og til sidst havde jeg aldrig menstruation i p-pillepauserne så jeg oplevede slet ikke at have menstruation i 1½ år. Talte også med lægen og hun sagde at jeg bare skulle være glad, for det skete ikke for så mange.
    Da jeg stoppede med dem efter 1½ år kom den så også igen med det samme. Og der var ingen problemer mht at blive gravid.

kan det evt. ikke være menstruationssmerter der gør at du har ondt i maven?

Kommentér på:
Nogen der har prøvet det? (?gravid?)

Annonce