{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

Wauhh :) er lidt overrasket.. {{forumTopicSubject}}

Efter at ha fået at vide af JM at lillemanden nu stod med hovedet nedad i onsdags var jeg jo bare rigtig glad for at han endelig havde vendt sig.. men igår da jeg havde oprettet en tråd på MM og herinde igår fik jeg nogle skrækhistorier med at deres JM også havde sagt baby stod fast med hovedet og så da de kom til fødslen vidste det sig at det ikke var hovedet men numsen der sad i bæknet.. og det fik lige min verden til at bryde sammen og jeg blev egentlig ret nervøs (dumt at man tager sådan på hvad andre skriver, det ved jeg) men manden kunne så åbenbart ikke bære at jeg blev så ked og stresser så nu har han ringet til FG og fortalt at jeg er lidt bekymret fordi jeg mærker liv underlige steder i forhold til hvordan han skulle ligge og de har så bedt os om at komme ind og få en scanning nu her i formiddag.. De har ikke meget at lave og synes de gerne ville scanne mig så da det jo stresser både mig og lillemanden..

Det var godt nok ikke hvad jeg havde regnet med :-S troede ikke bare man fik en scanning sådan bare lige, men er selvfølgelig rigtig glad og spændt nu smiley

Så nu skal jeg bare vente på at manden kommer hjem fra Stevns smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wauhh :) er lidt overrasket..
Kommentér på:
Wauhh :) er lidt overrasket..

Annonce