4. maj 2008 Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Update på Wauhh :) er lidt overrasket.. {{forumTopicSubject}}
Her er tråden:
http://www.babygalleri.dk/for_messagedetail.aspx?Msg_ID=59458
Ja så kom vi endelig hjem efter en lang men god dag
Vi blev modtaget på FG af vores egen JM, ret pudsigt.. kunne ikke forstå manden stod og vinkede ind på kontoret da vi kom men der sad vores søde JM så inde.. Hun bad os lige vente 2 minutter så ville hun scanne mig..
Hun roste os for at ha ringet nu jeg var bekymret da jeg bestemt ikke måtte være det, både for hans og min skyld..
Vi kom ind i undersøgelsesrummet og hun begyndte at scanne, og ganske rigtigt laaangt nede i bæknet lå lillemanden med hovedet, som han skulle
Han har så rygraden i venstre side af min mave og benene ud i højre side som vi selv gættede på.. så hun havde heldigvis ret i onsdags.. nu jeg havde været nervøs synes hun lige at vi skulle få lægen til at scanne mig da hun ikke sel vvar så god til at aflæse en scanning.. så 2 minutter efter kom en sød læge ind og scannede og mærkede på mig og hun kunne kun give JM og mig ret i hvordan han lå..
Derudover fik vi endnu engang bekræftet at vi venter en dreng.. HAHA
JM synes så at vi skulle køre en kurve på ham for at jeg ikke skulle gå hjem og være nervøs og så fik jeg lov til at ligge der i 50 minutter.. dog stressede lilemanden helt vildt efter at de havde scannet mig.. han var oppe på over 200 slag og det synes JM var for voldsomt så vi blev bedt om at køre en tur og komme igen når vi havde tid og lyst for at se om han var faldet til ro..
Så vi tog en tur på mit gamle arbejde og fik derefter lidt mad inden vi vendte tilbage..
Da vi kom tilbage vidste afdelingen hvem jeg var og hvordan.. hihi.. og fik så kørt en kurve i 25 minutter men ALT var fint og han var faldet til ro så vi blev sendt hjem med ro i sindet..
Så har vi lige haft vores første badetur idag og gud det var skønt.. så det endte godt
Sorry den lange smøre
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Update på Wauhh :) er lidt overrasket..