6. jul 2011 Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 382
3 og sidste lægebesøg igår.. Så skuffet :( {{forumTopicSubject}}
Ja var ved sidste lægebesøg igår 32+4 og hvad fik jeg ud af det? en masse gæt hmm. ja for det første sku han jo skrive i vandrejournalen hvor langt jeg var men han gad ikk lige regne dagene ud så det blev bare uge 32 okej ga skidt med det der +4 men alligevel. ikke nok med det så beder han mig lægge mig op og det gør jeg og venter spændt på hvad baby nu sku skønnes til han måler sf mål og siger nu må du rejse dig igen så sad han og sku skrive så siger han hmm tja hvad skal vi skrive ja vi skriver bare 2200g men hvordan kan han vide det uden overhovedet at ha rørt ved min mave andet end at ha lagt et skide målebånd på og hov hvad med hjertelyd bare fordi jeg mærker liv er der ingen der siger hjertelyden er som den skal være men den glemte han da vist os lige. så snakkede vi om sygemelding der gav han mig dog ret i at sådan som jeg havde det var det nok det bedste og jeg siger så at kommunen har sendt noget ud de sku skrive på og sende tilbage (er på revalidering) da de skal ha dokumentation for jeg er sygemeldt men nej det var da ikke nødvendigt han skrev bare i mine journal at jeg var sygemeldt resten af graviditeten men hvad f***** hjælper det ? det kan kommunen da ikke se. ej men helt ærlig var så skuffet da jeg gik ud derfra at jeg overvejede at få en ny tid idag ved en anden læge. men skal til JM om 3uger så kan jeg høre hjertelyd og høre hvad hun skønner baby til
undskyld det blev lidt langt men er bare så skuffet over sådan en læge:(
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 228 Svar: 1.336
jul 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 382
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
da jeg blev sygemeldt under min graviditet blev det os bare skrevet i min journal og så kunne kommunen selv kontakte lægen for at få deres papir udfyldt.
jul 2011
jul 2011
som du selv siger så skulle han ikke ha skrevet noget. og de andre gange jeg har været ved lægen både denne graviditet og sidste har de skønnet og hørt hjertelyd de samme undersøgelser som ved jm. og fik ik lige sagt så meget for sad bare og tænkte hold kæft et fjols og at jeg bare sku ud igen. det er ikke første gang jeg har oplevet dårlige lægebesøg ved ham.
jul 2011
jeg blev sygemeldt han gad bare ik lige udfylde de papir kommunen skulle ha han skrev det bare i min lægejournal men hvad hjælper det hvis ikke kommunen får papir på jeg er sygemeldt så jeg vel ikke sygemeldt
jul 2011
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 30 Svar: 198
jul 2011
gør jeg heller ikke:) fremover vil jeg sige at jeg ikke vil ind til ham men at de må give mig tid ved en af de andre har en veninde som os har været inde ved ham hun sys han er li så mærkelig og lige præcis man for fornemmelsen af han bare gætter og egentlig ikk ved hvad han snakker om
3 og sidste lægebesøg igår.. Så skuffet :(