3. lægebesøg og sidste...! {{forumTopicSubject}}
Hvor sys jeg bare tiden er gået stærkt siden jeg sad ved lægen første gang og håbede at hun ville komme ind og fortælle mig at jeg ventede mig..
Idag var jeg afsted ved lægen til 3 og sidste lægebesøg, 32+1 henne, det var en underlig fornemmelse jeg sad med i maven ude i venteværelset, men da jeg så kom ind gik det hele bare så hurtig og i løbet af 5 min var jeg ude igen...!! Fik målt symfysemål som sagde 33, hvilket skulle være fint, hans hjerte lød perfekt og han har lagt sig til rette med hovedet den rigtige vej, hvilket også passer godt med hvad jeg selv sys jeg har kunne fornemme da spark og diverse kommer oppe ved mine ribben..
NU er jeg så kommet hjem og sidder og tænker... Om 8 skulle han gerne komme til verden og alt vil blive forandret.. Man kan sige at der er sket meget i løbet af de sidste 32 uger, og det hele er gået så stærkt, at jeg ikke rigtig føler jeg har overblik over noget som helst, ved ikke om jeg har alt til når han kommer, hans værelse er ikke færdig, jeg har intet vasket og intet er pakket frem..
Men vi når nu nok det hele, om ikke andet er vi jo ikke selv herrer over hvornår han kommer, og jeg må bare prøve og tage det hele med ro...
Er jeg den eneste der sys man mangler overblikket og ikke aner om man har hvad man skal have..:`?!?!
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 16 Svar: 355
men glæder mig også bare til det er overstået hehe.
og jah vi er også så småt ved at være færdig med lillemandens værelse. nu mangler jeg bare og få vasket alt han tøj osv. og vil også gerne have gjort hoved rent i hele lejligheden.
nov 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 46 Svar: 155
Men jeg har lidt ligesom dig - Hvornår ska jeg begynde og vaske, pakke kan jeg ikke gøre end andet i sidste øjeblik da man jo ska bruge toilet ting i hverdagene og har ikke meget tøj da jeg er vokset ud a næsten alle mine ventebukser..
feb 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 3 Svar: 34
hans værelse er helt færdig, alt tøj vasket og der er self kommer navn på hans værelses dør...
pusletasken er os ved at være pakket færdig.. så mangler man bare lidt ting at få pakket til sig selv...
amme bluser og bh fik jeg os lige købt havde fuldstændig skudt mig selv ud... Steffan var det eneste jeg tænkte på, hvad han kommer til at mangle... det er sjovt hvad sårn et lille væsen kan gøre...
tanken om man snart skal være mor og snart side og amme og holde ham i sine arme syns det er helt uvirkeligt... men alligevel den dejligste tanke... det rør helt ens hjerte... glæder mig....:-)
3. lægebesøg og sidste...!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside