{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.399 visninger | Oprettet:

Anonym pige
Anonym pige
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 204

måske gravid? argh hjælp! {{forumTopicSubject}}

hej.
jeg starter med at sige at jeg er 15, og slet ikke burde have disse tanker endnu!
men altså, jeg har i en uges tid bøvlet med tanker om jeg er gravid, da jeg har symptomerne på det.
jeg ved at det eneste der kan give et ordentligt svar på det er en graviditetstest, men spørger altså alligevel.

jeg har kvalme, godt nok ikke om morgenen, men den kommer hen ad dagen.
jeg bliver svimmel (ved ikke om det er et symptom?)
jeg har taget 4 kg på, på en måned.
jeg skal hele tiden på toilettet, om jeg drikker eller ej.
min bryster er ikke ømme, men utrolig følsomme.
har været oppustet, en del, på det sidste.
og har været træt, selvom jeg kun misser 15-30 min søvn.

jeg har udover det taget mine p-piller som jeg skulle, glemte dog lørdag men tog den søndag.
og i dag havde jeg brunt udflåd? :s

jeg har fået mutti til at tage en test med hjem i morgen, men hvad ville I umiddelbart sige?

Og bare for at få det på plads: NEJ jeg ønsker IKKE at blive gravid! Så NEJ det er IKKE ønsketækning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  måske gravid? argh hjælp!
  • #1   29. aug 2011 Jeg havde ingen tegn på at jeg var gravid.

Alle er forskellige, så de kan også opleve forskellige symptomer.

• #2   29. aug 2011 Men hvis du er gravid, hvad så?

• Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

#3   29. aug 2011 ja hvad så? jeg tager barnet. altså, der ikke noget at gøre. jeg er i mod abort. sååh..

• Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

#4   29. aug 2011 ej okay, det lød umodent at sige.
    jeg er i mod abort, så jeg tager barnet. jeg er i stand til at passe det, og det hele. siger mange i hvert fald. jeg passer små spædbørn, og jeg har passet min bror da jeg var 7 år (lang historie) jeg ved at der forskel på at have et barn 24 timer i døgnet, og at passe dem, men det må jo være en grund til at moren spørger mig hver gang?..

• #5   29. aug 2011 Der er ingen der kan give dig svar udover en test..
    så hvorfor denne tråd hvis du alligevel vil vælge at få et barn kun 15år gammel, går i skole og slet ikke er moden nok til at tage sig af sådan en lille skabning...

• #7   29. aug 2011 Et barn, der får et barn?!

Hmm..

• #8   29. aug 2011 Hvorfor er du imod abort?

• #9   29. aug 2011 Jeg er så enig med dig Camilla!

• #10   29. aug 2011 husk lige en update på om du er gravid..

- håber ikke du er gravid, 15 år, man har intet at tilbyde et barn i den alder, man er jo selv stadig et barn..

• #12   29. aug 2011 at få en abort i den alder, er kun et tegn på at man kan tage ansvar synes jeg.

• Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

#13   29. aug 2011 tak for svar.
    jeg håber skam også selv at den er negativ, for ja, jeg er 15, og nej jeg skal ikke have børn endnu. jeg går kun i 10. og har slet slet ikke tid til et barn. men er der et så er der et, og så tager min mor, jeg og barnets far, den derfra.

Camilla jeg tænker mig om! Læs HELE mit svar! Jeg skrev at jeg godt VED at der er stor forskel på at der at passe børn og have et 24/7!!

• Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

#14   29. aug 2011 Mette - ja måske.

• #15   29. aug 2011 Men hvornår har du sidst haft dit lort, er det forsinket, og hvornår har du haft sex?

man kan godt havde lignende symptomer, uden at det behøver betyde noget. Ligesom man kan være gravid uden at mærke noget til de gener.

• #16   29. aug 2011 Line..

I din/jeres alder er der 90% chance for at han heller ikke er moden nok og i vil gå fra hinanden (hvis i altså er sammen)
    Det ville være meget forkert af dig at tage barnet fordi du er imod abort.. du er 15år som sagt, det bedste både for dig og måske kommende barn vil være at den slet ikke bliver født... og hvis du kun lige er gået over tid så dræber du ikke noget, det er bare en lille klat der ingenting kan og er mindre end noget du kan se nærmest...

• Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

#17   29. aug 2011 Men hvornår har du sidst haft dit lort, er det forsinket, og hvornår har du haft sex?
    Jeg stoppede med p-pillerne (7 dages pause) sidste tirsdag, fik mit lort fredag (hvor det plejer at komme torsdag) og startede på p-piller igen onsdag i sidste uge.
    Jeg har haft sex i fredags, 2 uger inden det, og for en måned siden.

nej jeg er ikke sammen med ham, jeg evt. skulle være gravid med. vi er eks kærester.

Amanda - tak for svar.

• Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

#18   29. aug 2011 Camilla - den er fesen ind efterhånden. tak for svar.

• #20   29. aug 2011 Hvorfor er du imod abort?

• Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

#22   29. aug 2011 Pernille - lang historie. orker ikke forklare det lige nu.

Tak for svar alle sammen. jeg tager svar til overvejelse. tråden vil blive afsluttet nu.

• Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

#23   29. aug 2011 Og tak Heidi smiley

• #24   29. aug 2011 Altså jeg er nok den sidste der skal dømme xD ?

Men jeg tror ikke du 100% er imod abort ?
    hvis du feks. blev voldtaget mm vold og hele pivtøjet. Så havde du jo nok ikke valgt at beholde det (: ? (nu ved jeg godt det ikke er i sammenhæng med noget her ! Det bare for at understrege du HAR et valg ?

Der er også Adoption (åben/lukket) Der er absolut ingen der siger du SKAL eller IKKE SKAL beholde det her barn !

Jeg synes også abort er forkert langt hen a vejen, MEN der er tilfælder hvor det er den eneste og den rigtige valg at træffe ! om det for dit og barnets eller bare barnet er så hvad det er !

Men du er 15, og uanset hvor mange små børn du har passet kan det ALDRIG sammenlignes (ved godt du ved det) men jeg snakker a erfaring, jeg har været aupair for småbørn og da jeg stod med min datter var det noget HELT andet (:

Så jeg håber du kan sætte barnets behov før dit eget (hvis du er gravid)

Når det så er sagt ??? Så tror jeg ikke du er det (:

• #25   29. aug 2011 Nu kan det godt være at jeg får en masse hug, men hvad skal man kunne tilbyde et barn? Siden mange af jer mener at hun ikke kan tilbyde et barn noget....
    Ikke at jeg mener at en 15 årig skal have et barn

• #26   29. aug 2011 Christina..

Det jo forskelligt hvordan man ser det ?
    Jeg synes man skal kunne klare sig selv, psykisk, fysisk og Økonomisk ?
    Der ud over er der stabilitet, kærlighed, TID ? Og en hel masse mere (:

• #27   29. aug 2011 Desuden skal man være et sted i sit liv hvor man kan sætte barnets behov før sit eget hver gang det nødvendigt hvilket det tit er ? Man skal være voksen og ansvarlig og altid tænke over konsekvenserne osv. og man skal være klar til at blive voksen sådan RIGTIG klar (:

• #28   29. aug 2011 Tænk at kalde mord ansvar.

• #29   29. aug 2011 Have et hjem? så skulle jeg hellere ikke have haft den første i en alder af 31 år, da jeg mistede mit hjem pga mit firma gik konkurs - råd...??? så skulle jeg aldrig have have haft den første og burde også stoppe denne graviditet, for hvad er råd???? Mine børn mangler ikke noget, men pengene hænger ikke lige frem på træerne - struktureret hverdag???? så kan jeg godt pakke sammen og bortadopter mine børn og aldrig få nogle for sådan en hverdag får jeg aldrig - ergo jeg skulle ikke have fået børn og ej heller den der er på vej.

Jeg kan følge med i at man skal være klar til "opgaven", moden og ansvarlig, men resten kan jeg ikke bruge til noget.

jeg mener hellere ikke at hun skal få et barn så hendes mor kan passe ham/hende og jeg syntes også at hun er for ung, men igen er det ikke op til mig at vurderer om hun er det, for jeg kender hende ikke

• #30   29. aug 2011 Bare det at du er herinde kan give dig tanker som du ikke opdager du har omkring baby, hvis ikke du ønsker baby på nuværende tidspunkt synes jeg det er lidt underligt at du er på en site som denne. Ud fra dine oplysninger omkring mens, p-piller osv ville det være meget tidligt at have sådanne symptomer, ergo jeg ville bestemt ikke mene du er gravid, du har nok nærmere ægløsning som også kan give de samme symptomer. Har selv pirelige bryster, lettere mens smerter, oppustethed og tendens til kvalme omkring Ægløsning.

• #31   29. aug 2011 Camilla: Ikke fordi jeg kaldet det mord, men et fosters hjerte slår når det er 6 fulde uger - så kan det vel også kaldes mord???? eller hvad

• #32   29. aug 2011 Nej det kan ikke kaldes mord..... Jeg mener ikke abort skal bruges som prævention MEN i nogle tilfælde vil det være det bedste at vælge en abort.......uanset alder.

• #33   29. aug 2011 Christina ..
    Det med mord, ikke hvis du spørg de kloge mennesker da det ikke er leve dytigt ? Men når det så er sagt, synes jeg det en grov udtalelse ?
    Jeg ser hellere folk begår ''mord'' end at sætte et barn til verden som er Bevidst om dens omgivelser, og dens tilstand? Når man IKKE kan passe og tage vare på et barn (:

Ang. det andet !
    Du må kunne give dine børn en hvis grad stabilitet, ellers burde det kunne mærkes på børn ? jeg kan mærke på Nena når hun tages ud a hendes hverdag smiley Råd er mange ting, pengene behøver ikke hænge på træerne (gør de sku heller ikke her) men jeg kan tage vare på min datter og hende der er på vej, og sørge for de har hvad de har brug for.. det kan godt være jeg så selv skal udvære til tider ! Men jeg har en indkomst (SU) og behøver ikke leve a min mor (:
    Det med hjem.. der er forskel på at være voksen og uden hjem pga. a konkurs (andet) og være barn, og bo hos sin mor ? Det kan bare ikke samlignes !

• #34   29. aug 2011 Camilla: synes nu det er langt henne - uge 24 - der er det jo ikke et foster længere men et barn.......man kan jo heller ikke få foretaget abort så sent.

Læger har da reddet børn født så tidligt... smiley Men oddsene er ikke gode.....

Men jeg er enig i at abort ikke er mord

• #35   29. aug 2011 Hvad med at koncentrerer jer om at råde og vejlede hende omkring det hun spørger om, i stedet for at snakke om aborten?

Ts - jeg tror IKKE at du er gravid, det ville være enormt hurtigt at få symptomer, og p-piller kan sagtens give de symptomer.
    Udover det ville du ikke tage 4 kg på i starten af en graviditet smiley

• #36   29. aug 2011 Nadiaa: Jeg ser ikke abort som mord, men kan da godt tænke over at det kunne minde om mord, da fosteret/babyen faktisk har et hjerte der slår.
    Camilla: Jeg vil nu også kalde et hjem hos sine forældre et hjem, måske ikke ligesom flertallet lever, men det er da stadig et hjem. Det har samme fasiliteter som, hvis man havde sit eget
    Min datter kommer op hver dag, men kommer ikke altid afsted i hendes dagpleje, hvis en eller begge af os har fri, hvilket vi har temmelig tit eller fordi vi arbejder på andre tider af døgnet - jo hun bliver hentet hver gang hun er afsted :-))))
    Hun kommer i seng når hun er træt og vi spiser når vi er sulten så faste tider der vil jeg ikke kalde det. Så vi lever ikke ligesom andre, men det har vi det godt med.

• #38   29. aug 2011 hvorfor ik bare svare på det TS spørg om i stedetfor og fortælle hende hvor dumt det er og blive gravid som 15årig. mon ik hun godt ved det?

• #40   29. aug 2011 her ville jeg da gerne have mine piger venter til de er 18 år

• #41   29. aug 2011 syntes nemlig også at 15 er alt for tidligt

• #43   29. aug 2011 Først vil jeg starte med at sige jeg undre mig MEGET over hvorfor en 15 årig pige overhovedet har en bruger på et forum for gravide, de som prøver at blive det og forældre...
    Først tænkte jeg du nok havde oprettet profilen for at spørge om hjælp, men profilen er jo oprettet for længe siden..

Jeg frygter lidt at du måske ønsker denne graviditet??

Jeg bruger ordet frygter, da jeg syntes det er ALT for tidligt at få barn som 15 årig og jeg har desværre bare set en kedelig tendens til at alt for unge piger ikke tænker over at det at blive mor er det største ansvar man skal tage her i livet..

Men for at svarer på din tråd så ja, dine symptomer kan pege i retningen af graviditet men det eneste sikre er en test.

JEg firstår godt du har det svært med tanken om en abort, det er det rigtig mange kvinder der har.
    Jeg håber vitterligt for din egen skyld at du ikke er gravid og hvis du ikke er så syntes jeg du skal overveje en anden præventionsform som p-stav eller måske alliere dig med din mor så du husker den p-pille.

Hvis du er er gravid og beholder barnet, så håber jeg bare du har et godt bagland og at din mor vil hjælpe og støtte dig igennem det.

• #44   29. aug 2011 Det er mere end normalt man er 14-15 år hvis ikke yngre.. det er de færreste der er meget ældre...

• #46   29. aug 2011 - Jeg er fandme os i mod abort...

- Hvis man skal have råd til at få et barn, så forstår jeg ikke at der er så mange der lever på en KH med flere unger og som aldrig får sig en uddannelse osv....

• #47   29. aug 2011 tror altid vi som vil forældre vil synes det tidligt..
    Jeg ville heller ikke ønske det for nena xD ?

Men i sidste ende tror jeg ikke vi kan gøre skide meget for at forhindre det da det som camilla siger, er ret så normalt i dagens danmark.

• #48   29. aug 2011 Tania mor til dejlige Nynne&Tilde smiley - Det er altså en meget normal alder at starte i... Jeg var da selv 14 og ansvarlig - for min mor havde lært mig om bi'erne og blomsterne... Hvis du forstår så'dan en lille en.... smiley

• #49   29. aug 2011 Jeg er godt nok ikke imod abort! Jeg kan ikke se det forkerte i at få en abort, hvis barnet er uønsket. Andet ville da være synd for det kommende barn.

Hvis man er blevet gravid fordi man er for doven til at bruge prævention, så er man for dum.
    Men hvis man tværtimod er blevet gravid på p-piller eller lignende og bliver gravid, men virkelig IKKE ønsker et barn, så mener i, der er imod abort at man skal tvinges til at få et barn? Det hænger jo ikke sammen??

• #50   29. aug 2011 Mor til tuks..

Men man skal også kunne værne om det barn? Man skal ikke beholde barnet under ALLE omstændigheder, er man så meget imod abort, og man ikke kan tage vare på et barn må man så ikke hellere bortadoptere ? jeg synes det synd børn skal leve med forældre ikke kan passe på (:

jeg kan ikke svare på dit spørgsmål som sådan, KH er en god ligenu og her løsning, jeg var på det da jeg var gravid og gennem min barsel med Nena, da jeg flyttede fra Nena's far og ikke havde mulighed for job som gravid (: Nu jeg igang med uddannelse (HG) fordi jeg synes det vigtigt man som forældre har råd til at kunne give barnet/børnene hvad de har brug for, og der er en uddannelse en kæmpe hjælp til et ordentlig arbejde (:

• #51   29. aug 2011 jeg er kun imod abort ved mig selv kunne ikke drømme om at få sådan en

• #52   29. aug 2011
    Pernille - mor til den dejligste dreng< 3 - Fordi man har den holdning til abort, behøver man ikke og have en holdning til hvad andre gør....

Jeg er lige glad med om andre får en abort, det må være deres valg - men jeg ville aldrig gå ind for at få en selv, det er jeg selv i mod... Hvis du forstår...

Så det du skriver er noget være vås....
    (så mener i, der er imod abort at man skal tvinges til at få et barn? Det hænger jo ikke sammen?? )

• #53   29. aug 2011
    Nadiaa. Mor til 1 smuk tøs & lillesøster i maven<3 .- Ja der er mange ting som skal til når man får barn... - Men der er da ingen i dette forum der ved om pigen (TS) kan tage sig af sit eget barn hvis hun fik et.... Så lad hendes mor tag den med hende og hun må jo vide det når hun skriver at hun ville tag en test med hjem...

• #54   29. aug 2011 Elsker mine..
    Jeg ville heller aldrig selv få en abort, hvis jeg følte jeg havde alt det jeg skulle bruge til at give alle mine børn et godt liv (: Derfor har jeg jo også valgt at beholde nummer to selvom faren ikke er inde over osv.

Men at sige abort er mord, og det er ih og uh så forkert! Det jo et eller andet sted meget dårligt a folk? Da det kommer an på hver enkle situation (: Jeg synes der skal være noget mere styr på det hele inden en feks, 15 årig får et barn? hun er jo mere eller mindre lige blevet teenager (: så det kan jeg ikke se ville være ansvarlig for barnet heller (: Men det jo bare min mening (:

Pernille..
    Jeg er bestemt ikke dum, jeg er faktisk meget sød smiley
    1 gang stolede jeg bare lidt for meget på lægen ! & her anden gang.. ja der var jeg måske lidt dum, men min hjerne har tendens til at koble a når han er i nærheden -.-' hehe

• #56   29. aug 2011 Mor til tuks !

Nej det kan godt være hun kan tage vare på et barn, men det der til og ikke længere for langt de fleste ! Som 15 årig er man altså for det meste ikke i et stadie hvor man kan modnes med opgaven på samme måde, som hvis man er lige det ældre og har rendt hornene a hvis du forstår ?

Altså hvor går grænsen så? Så det også okay en på 11-12år beholder (fordi moren lover at være der for hende, og synes det okay?)

• #57   29. aug 2011 Tania..

På ingen måde (: Det så langt fra rigtigt..
    Selv var jeg 16 og faktisk den ældste i min omgangs kreds (:
    Om end ikke hele min skole årgang ? s:

Jeg tror alle forældre vil gøre hvad de kan for at holde ens børn fra den salgs ting (: men man kan kun påvirke dem dertil og ikke længere ? Så med mindre du har tænkt dig at forbyde dem en omgangskreds, et socialt bånd til samfundet, musikvideo'er, film osv. så tror jeg du får rigtig svært ved at bestemme hvornår de skal miste deres uskyld (:

jeg ser i hvertfald hellere min datter mister den som 15-16 årig end hun gør det som 11 årig (som jeg havde en veninde der gjorde)

• #58   29. aug 2011 Camilla - Ja okay smiley du må være et særtilfælde smiley

• #59   29. aug 2011 Altså jeg vil heller ikke have børn lige nu, og har heller ingen - jeg er her for hyggens skyld, det er heldigvis ikke forbudt. smiley

• #61   29. aug 2011 - Næææh men det er jo hverken dit eller mit problem men hendes...

Tania mor til dejlige Nynne&Tilde smiley - Held & Lykke med det... smiley

• #62   29. aug 2011 Maja lige præcis (:

Mor til tuks.
    Ja (: men derfor kan man stadig godt lufte sin mening i håb om at hun om ikke andet tænker sig om en ekstra gang ? det trods alt barnet der risikere at lide under det (:

• #63   29. aug 2011 - Jamen så har hun vel heller intet at frygt for med hensyn til penge - Hun kan jo nemlig få KH når hun har født..... smiley

• #66   29. aug 2011 her vil jeg da også snakke med mine om de skal være 16-17 år før de skal have sex

• #67   29. aug 2011 HER ER MIN MENING - Jeg kender ikke TS men jeg syntes jo netop det er modent at man som 15 årig fravælger abort når man bliver gravid ved et uheld. Jeg forstår det helt sikkert sådan så hendes mor vil hjælpe og støtte hende under og efter graviditeten så jeg forstår ikke hvordan i kan sige hun ikke har noget at tilbyde fordi hun er 15??? Hvordan kan man dog sige det når man intet aner om en person??? Måske er det tidligt men kan ikke se det har med alder at gøre... Da jeg var 15 var jeg allerede sammen med min mand. vi ønskede ikke børn dengang men hvis jeg var blevet gravid ville jeg også til enhver tid have beholdt det barn uden tøven - selvfølgelig skal man have noget at tilbyde et barn men det lyder til TS helt bestemt mener hun har noget at tilbyde et barn så hvad er problemet???

Til TS - Jo der er jo altid en chance for at blive gravid så godt din mor køber en test, hvis du er gravid ønsker jeg dig held og lykke og tager hatten af for at du sammen med din mor vil tage ansvar for det lille væsen du har været med til at skabe....

Og jo det er da en helt normal alder at have sex i???

• #68   29. aug 2011
    Camille, Mor til smukke Lui ! -Enig! smiley

• #69   29. aug 2011 Nu er det jo ikke eksen det drejer sig om hvis hun er gravid - så er det jo først og fremmest den bette i maven der skal tages hensyn til...

• #70   29. aug 2011 Ja det er han i hvert fald... Men hvis du stod i den situation og ønskede barnet selvom det ikke var planlagt ( og ligegyldig sådan set hvilken alder du havde ) og barnets far siger han ikke vil have det og du skulle få en abort - ville du så bare nikke og få en abort??? Nej vel, så kan man jo også godt sige at barnts far ( hvis der er et barn ) er lidt ligegyldig lige nu.

• #71   29. aug 2011 Nej hvis det er pange vi snakker om.... men det har hun da heller ikke skrevet hun vil hive penge ud af ham eller har jeg misset et indlæg fra TS??

• #72   29. aug 2011 Camilla smiley

Nu det jo sådan set ikke op til fyren (:
    Altså det måske lidt egoistisk sagt.. men jeg har da ikke fortrudt jeg har valgt at beholde 2. gang selvom faren var imod det.

• #73   29. aug 2011 Det ved jeg ikke noget om, om de gør. Kender faktisk ikke nogle enlige mødre men er det ikke fair nok? Altså det er ikke manden der har et levende væsen inde i sig og "mærke det dø" eller hvad man nu skal sige..... Men man er vel lige gode om at have sex. Det kan folk sgu finde - om man er kvinde eller mand så ved man sgu har man sex er der risiko for at man laver et barn og det er man to til og så må beggo stå til ansvar for det de har lavet og hvis manden ikke vil være med inde over barnets hverdag så syntes jeg da kun det er rimeligt at de kan hjælpe økonomisk.

Jeg er så meget mod abort - hos mig sel vel og mærke men hvad andre gør er helt op til dem og det er jo kun godt du er glad for din beslutning men hvis du havde valgt at få barnet dengang var du nu nok også lige lykkelig idag med to børn...

Jeg siger også bare det er grimt at dømme folk når man ikke kender dem udelukkende fordi de er 15... Hun kan da være ligeså møden som en på 25??? Vi kender hende jo ikke....

• #74   29. aug 2011 - lige så moden skulle der stå....

• #75   29. aug 2011 Camille, Mor til smukke Lui ! kunne ikke være mere enig. smiley

• #76   29. aug 2011 Camille..

Jeg er enig med dig ret langt hen a vejen, jeg synes det ville være synd !
    men jeg kan også kun tage udgangs punkt i de 15årige jeg kender og har kendt gennem livet. så det jo nok at generalisere lidt.. jeg tænker bare.. hun er jo for syv sejl stadig et barn s; Men ja det hende og hendes mor der skal tage den beslutning, og jeg håber da bare de tænker sig ret godt om ?
    og at hvis hun er det, og beholder hun så har en knaldhamrende god og loyal mor ! For min mor sagde også hun ville være der for mig, og det har hun sku ikke været, men heldigvis har jeg heller ikke haft et mega behov for det (:

• #77   30. aug 2011 Det gør jeg altså (børnepenge) for fædrene er ikke en del a det og de har begr vidst jeg ikke var på prævention ?

Med nena havde lægen sagt jeg var beskyttet 3 måneder frem så han ville ikke give mig ppiller før marts ? Så det stolede vi jo på (: så blev jeg gravid og vi valgte at beholde men jeg smuttede for han er på ingen måde i stand til at være en god far (:

Anden gang havde jeg sagt INGEN sex (skulle til lægen onsdag) for prævention så han vidste jeg ikke var på noget, at jeg er imod abort og jeg ikke synes vi skulle tage chancen? Men han ved også hvilke knapper han skal trykke på for at jeg gerne vil? Og det benyttede han sig a? Så synes sku selv han er uden om det når han VIDSTE hvordan situationen så ud vi havde sku snakket om det samme aften (:

• Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

#79   30. aug 2011 Jeg siger til min eks, hvis testen er positiv. er den negativ, får han intet at vide, for skal ikke gøre ham urolig!!
    Min mor, har altid sagt at hun ville støtte mig igennem graviditet - ung som ældre, og vi har snakket om det igen igen, og hun er stadig af samme mening!

HVIS testen er positiv, og min eks ikke vil have barnet, jamen så vil han ikke have barnet, men jeg tager IKKE en abort. jeg er meget i mod abort, så det kan let ikke komme på tale herhjemme.
    Jeg vil IKKE hive penge ud af min eks, min mor og jeg skal nok klare den.
    NEJ det er ikke sådan min mor kommer til at passe barnet - er jeg gravid, så stopper jeg skolen omgående, og finder et job, indtil inden jeg skal føde, så jeg har lidt økonomisk, så vi klare den!

<b>Sofie *</b> - jo det ville hun gerne, hun ville bare se tiden an! og vi HAR været af sted.

Håber I fik svar på alt I nu har skrevet. Testen bliver taget i morgen tidlig.

• Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

#80   30. aug 2011 Vera - Jeg håber også den er negativ, men er den positiv, ja så der ikke noget at gøre.
    JEG har prævention, det ville du vide hvis du læste længere oppe. jeg er på p-piller.
    Ja I skal nok få en update.

• #81   30. aug 2011 Line (:

jamen så krydser jeg for dig (:

• Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

#83   30. aug 2011 magtede ikke være nervøs mere, så har lige testet (jeg ved det bedst med morgenurin!) og den var negativ (;

• #84   30. aug 2011 Line..

Det altid noget den var negativ (;

• #86   30. aug 2011 Det var godt Line. smiley

Kommentér på:
måske gravid? argh hjælp!

Annonce