På fødegangen igen igen {{forumTopicSubject}}
ja så ligger jeg endnu engang indlagt på fødegangen.
Jeg skulle gå igennem en smal korridor på skolen hvor jeg arbejder, da to store drenge fra 8. Kommer tumlende forbi mig, den ene givet den anden et skub så han falder forover og kandernes skulderen direkte ind i maven på mig. Det gør self ondt lige da det sker men går egentlig hurtig over så går ned til min klasse igen. Jeg begynder så at få mere ìg mere ondt og kan mærke jeg bliver våd i trusserne så går på toilet og har blødt en del. Så ringer til fødegangen som vil have mig til tjek. Lillemanden har det indtil videre fint, men jeg bløder stadig og er begyndt St lægge lidt fostervand igen og mine smerter i maven bliver ved med at tage til. Så er indlagt til observation..
Så må vi se hvornår jeg kommer hjem denne gang...
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 241 Svar: 1.542
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Ja hvor langt er du henne?
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
okt 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 19 Svar: 412
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
LIllemanden har det SÅ fint, der er intet galt.
Jeg har fået en blødning på livmodervæggen pga. slaget, det svarer lidt til at indvendigt blåt mærke..
Jeg skal bliver herinde til imorgen, eller til jeg stopper med at bløde... men nu hvor klokken er så mange, så kommer jeg jo nok ikke hjem idag, selvom det stopper..
Men heldigvis er de søde, og Dan har fået lov at blive i nat sammen med mig, så det er jo dejligt nok..
Så jeg tager et par dage på langs med fuld forplejning på sofaen, og vender tilbage på job mandag om alt går vel..
Tak for søde ord =)
På fødegangen igen igen