4. maj 2008 Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Fødegangen igen igen.. {{forumTopicSubject}}
jah var jo på fødegangen tirsdag morgen fordi jeg blødte og der var der ikke rigtig noget galt. Men her til morgen på arbejdet begyndte jeg pludseligt at bløde igen på samme måde så ringede endnu engang til fødegangen og de ville så gerne se mig igen. Var der inde 9.30 og efter lidt ventetid kom jeg til. Hun lyttede og alt var godt men efter en snak med lægen ville de gerne lave en GU for at sikre alt var godt så jeg blev bedt om at vente på en læge. Hun havde så først tid kl 11 så måtte jo bare vente. Kl nåede at blive 1 før jeg kunne komme til så det var lige 3 timers ventetid. Og havde en mand der var nervøs og fordi jeg havde slukket telefonen havde han ringet til sygehuset så måtte lige sende ham en besked med at jeg var okay. Kom ind til en rigtig sød læge og blev undersøgt. Øj hvor gjorde det bare ondt, og så blev jeg scannet indevendig. Havde en rød livmoder så hun skulle lige snakke med en anden læge men de mente så ikke at det var noget der gør noget, men at det er den der d skyld i at jeg bløder. Blødte nemlig også under vores behandling når de undersøgte mig og ramte den. Så alt er okay og skal kun ringe hvis jeg begynder at bløde meget nu. Så alt var okay. Så kunne forlade sygehuset efter 4 timer med meldingen at jeg skal tage den lidt med ro igen. Og fik da ringet til min kære mand som afdelingen nu kender til. sikke en dag. Nu Er jeg bare øm oven på undersøgelsen ;/
puh det blev langt. Håber i forstår sammenhængen i det jeg skriver.
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 147 Svar: 1.293
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Du må tage den med ro, og lade manden tage slæbet.
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Fødegangen igen igen..