{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

INgen ro, ingen søvn. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen herinde.
Jeg er helt ny og har bla. oprettet mig fordi jeg føler nød til at få svar på mine spørgsmål hurtigt.
Jeg har et problem som jeg er meget urolig over. Jeg har lige opdaget jeg er gravid, og regnet ud jeg alt i alt er 4+5, jeg skal til lægen i næste uge.
Men grunden til min bekymring er, at min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide i 3 år, og ENDELIG nu, er den der. Så når jeg lægger mig for at sove om aftenen sammen med min kæreste, så sker der bare INGENTING. Jeg ligger og vender og drejer mig konstant, og tankerne FISER igennem hovedet på mig, selvom jeg forsøger at tvinge mig selv til ikke at tænke over det, så er det meget svært for mig at lade være. En af grundene til det er nok at jeg ikke som sådan har nogle symptomer på graviditet ud over lidt ømme brystvorter og så har jeg en enkelt gang haft den der syrlige fornemmelse i kirtlerne i kæben, som skal man kaste op. Så jeg er nok bare SÅ bange for det måske er en tom graviditet eller hvad man kalder det. Kan i fortælle mig hvorvidt dette er normalt eller ej ? PFT Sasha

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  INgen ro, ingen søvn.
  • #1   28. maj 2011 Jeg vil bare lige ønske tillykke - jeg tror at det er normalt at bekymre sig , men alligevel mener jeg ikke at du bør undlade din søvn

• #3   28. maj 2011 tillykke med det..

vis som jeg har haft det så har intet mærket til min graviditet før baby begyndte og sparke og ja jeg har tit været nervøs og tænkt mon nu den er stadig men det var den-
    så kan godt forstå du føler sådan men om 10 uger tid ca begynder der nok og ske noget både med baby og kroppen der jo ikk ret meget pt når du kun er 4 uger henne
    men vis du kan så prøv læs en rigtig kedelig bog når du går i seng det hjælper på mig he

• #5   28. maj 2011 jeg havde os svært ved at sove i starten før jeg fik graviditeten bekræftet hos lægen og til jeg havde været til nf scanning. tror nu det meget normalt at man tænker og spekulere de ørste 12 uger.. det jo altid den mest kritiske tid

tillykke med graviditeten

• #6   28. maj 2011 Det lyder helt normalt... Sådan havde jeg det også indtil det var bekræftet hos lægen... Og indtil det rigtig begyndte at tærre på kroppen og den energi den skal bruge på at bage den lille spirre... Om ikke længe kan du næsten ikke holde dig vågen over aftensmaden og skal se fjernsyn på sofaen om aften det er den rene sovepille smiley

Puha jeg er kommet dertil hvor benene sover, får det lettere varmt om natten og kan være svært at finde en passende stilling at sove godt i...

Men 1000 gange tillykke med graviditeten

• #7   28. maj 2011 Tusind tak alle sammen. Ja jeg tror det er meget fordi jeg ikke har fået det bekræftet hos lægen endnu. Men jeg er alligevel så glad at jeg allerede har samlet træmmesengen og fået alle mine baby ting hjem ( har været gravid 1 gang før hvor jeg måtte få en abort) så jeg har allerede samlet og tænkt baby værelse oppe i hovedet. Jeg har igen i nat sovet på sofaen, gik ned på sofaen klokken 01.30 og var vågen til klokken 03.00 og jeg vågnede klokken 06.00 da min kæreste skulle på arbejde, var så vågen til klokken 08.00 og så klaskede jeg sammen til klokken 12 :S
    Jeg tænker så meget det gør helt ondt altså. Men nu har jeg følsomme brystvorter og fik kvalme i nat så mon ikke symptomerne er så småt på vej.

• #8   29. maj 2011 Det er ikke spor underligt... jeg har faktisk ikke sovet igennem siden jeg fandt ud af jeg var gravid...
    I starten var det det psykiske, tankerne... hver eneste gang jeg tænkte på at jeg var gravid, fik jeg sommerfugle i maven...
    Og så kom alle de fysiske ting... tissetrang, kvalme og ligamentsmerter... de vækkede mig også...
    Og det er meget længe siden jeg har kunnet vænne mig i sengen uden at vågne, fordi jeg ingen mavemuskler har mere.

Men om et par uger får jeg en lille baby... og den skal også nok holde mig vågen. Så det er nok det min krop har brugt de mange uger til at vænne sig til smiley

Men stort tillykke med graviditeten... det er helt normalt at du ikke har nogen symptomer endnu... de skal nok komme smiley

• #9   29. maj 2011 Dejligt at blive beroliget sådan her. Jeg har virkelig været nervøs. Sådan rigtig. Men nu skal jeg til lægen tirsdag og bekræftes og det hjælper meget tror jeg. Men nu går jeg bare og tænker om lægen kommer ud og siger " næææ der er ikke noget " men jeg vil sige jeg er faldet mere og mere til ro.
    Nu mangler jeg bare at få sat værelset i stand, som baby skal ha, da der vidst nok er fugt der.

• #11   29. maj 2011 Gud ja det kunne da være ? Det tror jeg da jeg vil snakke med lægen om tirsdag.

• #13   30. maj 2011 Så har jeg været lægen.... Og selvfølgelig var den positiv smiley :) smiley :) iiih jeg er SÅ glad. Men jeg har også sovet OK de sidste 2 dage. Så mon ikke min krop er ved at falde til ro smiley

Kommentér på:
INgen ro, ingen søvn.

Annonce