INgen ro, ingen søvn. {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen herinde.
Jeg er helt ny og har bla. oprettet mig fordi jeg føler nød til at få svar på mine spørgsmål hurtigt.
Jeg har et problem som jeg er meget urolig over. Jeg har lige opdaget jeg er gravid, og regnet ud jeg alt i alt er 4+5, jeg skal til lægen i næste uge.
Men grunden til min bekymring er, at min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide i 3 år, og ENDELIG nu, er den der. Så når jeg lægger mig for at sove om aftenen sammen med min kæreste, så sker der bare INGENTING. Jeg ligger og vender og drejer mig konstant, og tankerne FISER igennem hovedet på mig, selvom jeg forsøger at tvinge mig selv til ikke at tænke over det, så er det meget svært for mig at lade være. En af grundene til det er nok at jeg ikke som sådan har nogle symptomer på graviditet ud over lidt ømme brystvorter og så har jeg en enkelt gang haft den der syrlige fornemmelse i kirtlerne i kæben, som skal man kaste op. Så jeg er nok bare SÅ bange for det måske er en tom graviditet eller hvad man kalder det. Kan i fortælle mig hvorvidt dette er normalt eller ej ? PFT Sasha
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
vis som jeg har haft det så har intet mærket til min graviditet før baby begyndte og sparke og ja jeg har tit været nervøs og tænkt mon nu den er stadig men det var den-
så kan godt forstå du føler sådan men om 10 uger tid ca begynder der nok og ske noget både med baby og kroppen der jo ikk ret meget pt når du kun er 4 uger henne
men vis du kan så prøv læs en rigtig kedelig bog når du går i seng det hjælper på mig he
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 159 Svar: 680
tillykke med graviditeten
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
Puha jeg er kommet dertil hvor benene sover, får det lettere varmt om natten og kan være svært at finde en passende stilling at sove godt i...
Men 1000 gange tillykke med graviditeten
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 21 Svar: 132
Jeg tænker så meget det gør helt ondt altså. Men nu har jeg følsomme brystvorter og fik kvalme i nat så mon ikke symptomerne er så småt på vej.
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
I starten var det det psykiske, tankerne... hver eneste gang jeg tænkte på at jeg var gravid, fik jeg sommerfugle i maven...
Og så kom alle de fysiske ting... tissetrang, kvalme og ligamentsmerter... de vækkede mig også...
Og det er meget længe siden jeg har kunnet vænne mig i sengen uden at vågne, fordi jeg ingen mavemuskler har mere.
Men om et par uger får jeg en lille baby... og den skal også nok holde mig vågen. Så det er nok det min krop har brugt de mange uger til at vænne sig til
Men stort tillykke med graviditeten... det er helt normalt at du ikke har nogen symptomer endnu... de skal nok komme
maj 2011
Nu mangler jeg bare at få sat værelset i stand, som baby skal ha, da der vidst nok er fugt der.
maj 2011
maj 2011
INgen ro, ingen søvn.