{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Ingen ro under amning. {{forumTopicSubject}}

Malou har absolut INGEN ro under amning eller bare genrealt fortiden. Hun sutter lidt også skriger hun med patten i munden og vil så op og gå rundt og snakke lidt også spise videre i 5 minutter og sådan forsætter det. Spise - gå - spise - gå. Hvad kan dette skyldes og hvad kan jeg gøre ved det? Det er virkelig frusterende!
Hun er utrolig opmærksom på ALT om vil hellere holde øje med alle farverne end det at spise lige pt. har prøvet at ligge et stofble over hende og det gør hun sutter aktivt 5 minutter længere, men så laver hun den der "skrigen med patten i munden" også skal vi op og gå. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen ro under amning.
  • #2   21. jun 2013 Har du prøvet at dække hende lidt til? Bare en klud over skulderen så det dækker lidt for hendes hoved. Der er nogle børn der ikke kan koncentrere sig.

• #3   21. jun 2013 Ja har jeg prøvet, gør hun at hun sutter aktivt 5 minutter længere ca. også skriger hun med patten i munden igen og vil op og gå :s

• #4   21. jun 2013 Så lad hende komme op, bøvse af, også amme videre. smiley Man må vælge sine kampe som mor, og nogle gange må man bare acceptere at tingene ikke er beskrevet i bøgerne. smiley

Mange børn har en periode hvorde har svært ved at koncentrere sig. Clara fik den da hun var omkring to måneder, og jeg tænkte at nu havde jeg ingen mælk eller hun blev ikke mæt. Men hæng i og hold ud, det stopper igen.

Alt med børn er en fase. smiley

• #5   21. jun 2013 Malou er også omkring 2 måneder nu jo. smiley men hun vil ikke spise igen efter jeg har bøvset hende af, hun vil have vi skal gå rundt i hele lejligheden og synge, snakke osv. må under ingen omstændigheder stå stille også vil hun godt sutte aktivt i maks 5 minutter efter også op og gå rundt igen osv. og sådan forsætter det bare :s

• #6   21. jun 2013 Vi havde en uge ca hvor jeg måtte gå rundt og amme -.- ellers lavede han samme nummer som din pige smiley

• #7   21. jun 2013 Måske er hun bare ikk sulten nok når du lægger hende til? Hvor lang tid er der mellem dine amninger?

• #8   21. jun 2013 4 timer, ca. smiley

• Jaric W
    Jaric W Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #9   22. jun 2013 min datter spiser en gang i timen når hun er vågen, fem minutter af gangen, og så lege osv. har hun gjort i over en måned, fra hun var tre måneder. Hun har ikke ro til andet.. har desværre intet råd.

• #10   22. jun 2013 Ja så burde hun jo være reelt sulten når du lægger hende til.

Det er bare en fase, så jeg ville gøre det som hun vil. smiley

• #11   23. jun 2013 Ville forsøge en tur til kiropraktor. Julian havde skæv nakke fandt vi ud af. Efter behandling ved en kiro. Ændrede det ham positivt. At gå rundt i armen var også hans favorit, indtil han blev rettet ud.

Det om ikk andet forsøget værd.. Mener at huske du fødte ved pks pga lille bækken, så måske hun har været klemt? Min kiropraktor sagde at rigtig mange børn desværre har skader, og at de skriger bliver betegnet som mavekneb eller "kolik" (kolik- uforklarlig gråd- ikk noget med maven at gøre mht kolik smiley ) og st barnet med tiden lærer at leve med smerterne smiley

Kommentér på:
Ingen ro under amning.

Annonce