1.023 visninger
|
Oprettet:
bækkenløsning {{forumTopicSubject}}
hold op hvor gør det dog ondt. har i dag været været inde ved en overlæge da min bækkenløsning er startet meget tidlig for en første gangs fødende ved ik om det passer når men pga smerterne danner jeg os muskelknuder i rygmusklerne starter så langt om længe i noget behandling for det men hvordan gør i andre når i skal noget tænker fester ud og handle osv ?? det er jo ik nemt ik og må løfte midre end 3 kg og så sagde hans os at jg ik måtte side for meget men indten skulle lægge eller stå men det er jo ik muligt i byen??
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 159 Svar: 680
jeg går jo til fys 3 gange om ugen for at få de muskel knuder væk. jeg handler meget lidt af gangen og går flere gange med det jeg køber.
jeg ligger utrolig meget når jeg har ondt ja jeg kan ligge en hel dag. min bækkenløsning er så slem at hvis jeg har siddet for længe låser mit bækken. jeg skal til både en 30års og 50års fødselsdag men jeg har sagt ja med forbehold. jeg vil ha lov at takke nej i sedste ende hvis jeg har for ondt og jeg vil ha lov at tage hjem der fra hvis jeg får for ondt for jeg kan ikke holde ud at sidde ned i flere timer.
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 147 Svar: 1.293
hold da op en lang smørre når men nu kom det ud så fylder det ik så meget i mit hoved
okt 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 158 Svar: 694
Nu vil jeg ikke skræmme jer, men bl. kan man have det længe efter man har født. Jeg går stadigvæk til fys. da mit bækken stadigvæk giver mig smerter.
nov 2010
nov 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 16 Svar: 439
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 159 Svar: 680
jeg har fået at vide af lægen det heller ik er så godt at tage smertestillende selv om man har ondt. men det er deprimerende og nej det er meget svært for andre at sætte sig ind i hvor ondt det gør at ha bl.
men det går jo som regel over når bebs er født. der er ik andet for end at lytte til ens krop. og ja man bliver ked af det fordi man føler man svigter resten af familien sådan har jeg det også
okt 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 158 Svar: 694
Jeg spørger igen: Har I prøvet akupunktur?
Jeg ved af egen erfaring at detter ikke er nemt når man har bl: Men negativ tankegang osv. kan altså gøre ens smerter værre. Så tænk positivt og prøv at tænke på noget andet. Jeg ved godt at det er svært med det hjælper altså.
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 85 Svar: 388
nov 2010
og tror mig når de trykker og rykker i dit bækken kunne du flyve gennem loftet og skige så hele syghuset kan høre det kan normalt godt holde store smerter ud min hingst smadere min fd så den bækkede 7 steder og kunneselv ride færdig og køre på hospitalet bagefter uden problem men det her det slår bare alt
akupunktur er prøvet har fået det 7 gange og det hjælper ik
nov 2010
bækkenløsning