{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

bækkenløsning {{forumTopicSubject}}

hold op hvor gør det dog ondt. har i dag været været inde ved en overlæge da min bækkenløsning er startet meget tidlig for en første gangs fødende ved ik om det passer når men pga smerterne danner jeg os muskelknuder i rygmusklerne starter så langt om længe i noget behandling for det men hvordan gør i andre når i skal noget tænker fester ud og handle osv ?? det er jo ik nemt ik og må løfte midre end 3 kg og så sagde hans os at jg ik måtte side for meget men indten skulle lægge eller stå men det er jo ik muligt i byen??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bækkenløsning
  • #1   27. maj 2011 hej anne.
    jeg går jo til fys 3 gange om ugen for at få de muskel knuder væk. jeg handler meget lidt af gangen og går flere gange med det jeg køber.
    jeg ligger utrolig meget når jeg har ondt ja jeg kan ligge en hel dag. min bækkenløsning er så slem at hvis jeg har siddet for længe låser mit bækken. jeg skal til både en 30års og 50års fødselsdag men jeg har sagt ja med forbehold. jeg vil ha lov at takke nej i sedste ende hvis jeg har for ondt og jeg vil ha lov at tage hjem der fra hvis jeg får for ondt for jeg kan ikke holde ud at sidde ned i flere timer.

• #2   27. maj 2011 jamen sys det er møg frusterende jeg lægger 90 % af dagen bare for at ha en god dag uden alt for mange smerter og gå de 20 meter ud til mine heste på en dårlig dag kan ødelægge mig i flere dage efter, det væreste er når folk siger jeg skal ta mig sammen og ta noget mod smerterne men nej jeg skal ingen smertestillede ha men bliver både ked og sur for de færreste kan sætte sig ind i hvor ondt det gør heldigvis har jeg en sød og kærlig mand der forsøger og sætte sig ind i det men føler os at jeg svigter ham både med det normalew hus arbejde men os med vores sex liv. men sex bliver det ik til og jeg ved godt han har et behov det har alle men han siger ik noget han siger bare at jeg skal tænke på mig selv og den lille men alligvel er jeg ked af det pga dette

hold da op en lang smørre når men nu kom det ud så fylder det ik så meget i mit hoved

• #3   27. maj 2011 Jeg kender jeres smerte og føler virkelig med jer. Jeg havde selv en slem bl. og var sygemeldt fra uge 12, Jeg fik akupunktur som tog lidt af smerten. Har I prøvet det? Og et bækkenbælte hjalp også en gang imellem.
    Nu vil jeg ikke skræmme jer, men bl. kan man have det længe efter man har født. Jeg går stadigvæk til fys. da mit bækken stadigvæk giver mig smerter.

• #5   27. maj 2011 amalie det gør bestemt ik noget. vi nusser og kæler meget ofte men han siger han nyder det osv men jeg føler jo bare ik at jeg kan gi ham nok kærlighed det hele hviler på ham vi står med et hus hvor vi ingen badeværelse har ingen børne værelse osv og så skal han os lave mad købe ind og gøre rent og bygge huset færdig til den lille kommer og jeg lægger bare her som sådan en hval og ber ham hele tiden om noget fordi jeg ik lige selv kan eller ik lige overskuer det det gør mig både ked og bange for at finder en anden hvilket nok aldig kommer til at ske men har dårlig samvittighed og har så svært ved at sætte ord på hvordan jeg har det inden i jeg lukker mig heller inde og lader tænkerne køre rundt hvilket jo ik er ok over for ham vi har det ellers rigtig godt sammen og tager ofte på hotel og nyder hinanden men han er bange for at han ik lever op til mine krav og jeg er bange for at jeg ik kan være der nok pga smerter. vi bør jo nok sætte os ned og snakke som vi har gjort de sidste 8 år uden problemer

• #6   27. maj 2011 Havde svær BL allerede fra uge 7 og det var bare at bide det i sig og gøre som lægen siger. Jeg havde konstant smerter smiley

• #7   27. maj 2011 jeg har os flere dage om ugen hvor jeg ligger i sengen hele dagen..
    jeg har fået at vide af lægen det heller ik er så godt at tage smertestillende selv om man har ondt. men det er deprimerende og nej det er meget svært for andre at sætte sig ind i hvor ondt det gør at ha bl.
    men det går jo som regel over når bebs er født. der er ik andet for end at lytte til ens krop. og ja man bliver ked af det fordi man føler man svigter resten af familien sådan har jeg det også

• #8   27. maj 2011 Heidi: Du skal altså ikke regne med at det forsvinde når du har en slem bækkenløsning. Jeg fik af vide på sygehuset at hvis man har en slem bl. kan der gå op til 1 år efter før smerterne er helt væk.

Jeg spørger igen: Har I prøvet akupunktur?

Jeg ved af egen erfaring at detter ikke er nemt når man har bl: Men negativ tankegang osv. kan altså gøre ens smerter værre. Så tænk positivt og prøv at tænke på noget andet. Jeg ved godt at det er svært med det hjælper altså.

• #9   27. maj 2011 Hej piger.. Håber det ok jeg spør, men hvordan tjekker lægen om man har bækkenløsning?

• #10   27. maj 2011 de trykker prøver en af og man kan forskellige ting osv

og tror mig når de trykker og rykker i dit bækken kunne du flyve gennem loftet og skige så hele syghuset kan høre det kan normalt godt holde store smerter ud min hingst smadere min fd så den bækkede 7 steder og kunneselv ride færdig og køre på hospitalet bagefter uden problem men det her det slår bare alt

akupunktur er prøvet har fået det 7 gange og det hjælper ik

• #12   27. maj 2011 mange tak det er virkelig sødt af dig.

Kommentér på:
bækkenløsning

Annonce