{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.628 visninger | Oprettet:

Bækkenløsning? {{forumTopicSubject}}

Jeg tror evt jeg er ved at få bækkenløsning eller har fået det, grundet at jeg har mange smerter i hofterne og bækkenet.

Hvem skal jeg kontakte for at få svar? Skal til NF mandag aften og det vil jo være super rart hvis de kunne svare på det, men ved i om de kan? Eller skal jeg kontakte egen læge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bækkenløsning?
  • #1   10. maj 2014 Tror altså mere det fordi det hele ændre sig. Det er vigtigt du laver nogen øvelser som træner det. Og ellers må du fordi din læge

  • #2   10. maj 2014 Jeg går til zumba. Og ellers så ved jeg hvordan jeg skal holde mine hofter i gang, fordi jeg fra jeg var 15-22 har haft svage hofter der hoppede ud af led, og har genoptrænet det.

  • #3   10. maj 2014 mon ikke det bare er alm bækken/ ligament genere? det er såå få kvinder der har bækkenløsning det er nemlig desværre blevet meget normalt man kalder alle formere for genere bækkenløsning:))

  • #4   10. maj 2014 Jeg gik her med mit 3. Barn på Hvidovre hospital fysisk afdeling. Grundet bække relateret smerter.
    De brugte meget tid på at forklare os at der ikke er noget det hedder bækken løsning.
    Og at hvis man skal finde af hva der Gør ondt skal man en masse undersøgelser igennem..
    De sagde at mest almindeligt er dine ledbånd og sener der Gør av av. Og dine hofter udvider sig.

    De anbefaler bækken bælte. Motion i vand. Og korrekt brug af kroppen.
    Noget det kan lindre smerterne er is. Fx ærter eller is i en frysepose.
    Ja der er mange muligheder..
    du kan evt få din jo til at henvise dig til fysisk på dit hospital. Speciel når du har en forhistorie for svagt bækken.



  • sv
    sv Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 132
    #5   10. maj 2014 Jeg var nede ved lægen og blive tjekket for bækkenløsning, da en del syntes det lød sådan.
    Jeg får vandvittig ondt i mine hofter og mit bækken når jeg er på job - står og går meget. Nogle dage kan jeg absolut intet når jeg kommer hjem, kan knap overskue at skulle køre hjem (i bil)
    Jeg har ikke bækkenløsning, bare alm gener pga graviditeten.

    Men hvis du er i tvivl så ring til lægen og bliv undersøgt.
    Håber for dig det ikke er en omgang bækkenløsning, men "bare" alm smerter i forbindelse med dig graviditet


  • #6   10. maj 2014 og bækkenløsning opstår i 99 tilfælde i 3,trimester;)

  • #7   10. maj 2014 Håber virkelig også det er alm smerter.. De er bare virkelig ulidelige! Har kun haft så ondt en gang før, og der blev jeg opereret, dog i knæet, da det var der smerten stammede fra. Synes virkelig det er hårdt når man ikke kan klare at lave mad fordi man skal stå op og lave det.

  • #8   10. maj 2014 sorry to say men velkommen til graviditets verden;P
    det er nnormalt at være plaget af bækkensmerter desværre


  • sv
    sv Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 132
    #9   10. maj 2014 Har helt samme "problem". Jeg har sat en stol ud i køkkenet og a det gør af og til så ondt man intet kan.
    eg kan også have problemer med at komme ud med hundene nogle dage efter job pga smerter


  • #10   11. maj 2014 Sv: jeg sidder også ved vores spise bor og skære grønsager osv. Men kan ikke sidde ned og lave sovs. Heldigvis har jeg kun gnavere, de skal ikke gåes tur med smiley
    Men i morgen har jeg lovet at fodre ænder og tage på legepladsen med min nevø på 5, heldigvis synes han moster skal slappe af, og hun i hvertfald ikke kan lege vildt. Men skal jo stadigvæk gå der hen med ham og tilbage igen.

    Må man tage panodiler når man er gravid?


  • #11   11. maj 2014 Ja det må du:)

  • #12   11. maj 2014 Jeg har bækkenløsning og det gør så hjernedødt ondt, og tro mig man skal nok finde en måde at lave sovs på hvor man sidder ned hvis man har ondt nok .., jeg sætter en stol hen ved komfuret når jeg laver mad smiley

    Aldrig har jeg prøvet noget der gør så ondt.


  • sv
    sv Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 132
    #13   11. maj 2014 Jeg har ogsåogså taget en stol helt ud i køkkenet og sidder tit ned og laver mad, det virker helt fint smiley

Kommentér på:
Bækkenløsning?

Annonce