{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

36+ puha nu er det snart :) {{forumTopicSubject}}

Eller jeg føler alligevel der er længe til - men det er der jo faktisk ikk når man kigger i kalenderen smiley

Men så kort tid kan føles som meget lang tid..
Især når man har mange smerter efter BL - ikk kan spise sådan rigtigt da de 2 bøllefrø ligger og bokser hver gang jeg ska spise faktisk *G* Og så er der varmen. godt jeg ikk skal gå højgravid over sommeren !!!

Men hvordan slår man så den kommende ventetid ihjel ??

Jeg skal have PKS og er en smule nervøs - men lægerne har forklaret tingene godt synes jeg... men man er nok alligevel nervøs.

Forresten hvor længe efter et kejsersnit blødte i ????

Vi har fået at vide vi nok skal ligge derinde i 5 dage - så det er lige til at holde ud smiley

det er helt underligt at tænke over at man snart ikk bare er mand og kone - men man er forældre *G*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  36+ puha nu er det snart :)
  • #1   9. maj 2011 jeg har fået kj og min lille pige er en mrd imorgen og jeg er først ved at stoppe med at blød nu... men tro det er forskelliget fra person til person...

• #2   9. maj 2011 Nej nu er der ikke længe til i ser jeres piger smiley
    He he nej jeg fødte i juni 2009 og puha synes godt nok jeg rendte rundt uden tøj på hele tiden fordi det var så varmt og det aller værste synes jeg bare når man kommer til at svede under sine store bryster hi hi.

Jamen har du vasket tøjet og lagt det klar? Ordnet babyværelse og sådan. Hmm jeg gik en masse lange ture med hunden men det kan du jo af gode grunde ikke. En skam for det er bare så dejligt de sidste uger synes jeg.
    Nyd solen og få gjort rent og rydtet op - så meget som du nu kan pga dit BL.

Fødte normalt så det sidste kan jeg desværre ikke svare på men held og lykke med det - og tro mig det er en milliard gange bedre at være forældre og ikke kun mand og kone smiley

• #5   9. maj 2011 Datoen er hemmelig smiley Kun min mor som skal med os på sygehuset og så manden's mor som kommer efter jeg er klar og har fået det der med at amme lidt ind på livet hvis jeg kan det altså smiley

Ja alt er faktisk klar til prinsesserne !! alt er vasket - stillet op osv. så det er helt vildt underligt at man kan gå og tænke - hmmm om snart så er der ikk ro i hytten mere og tingene skal tages i brug smiley

Nej jeg er os så ked af at jeg ikk kan gå ture med hunden eller bare selv gå en tur - det ville jeg elske fordi vejret er jo bare perfekt. Bare det at gå i bad er et helved - da vi har badkar som vi skal op i for at tage brusebad.. det gør ondt når jeg skal op over kanten og så ud igen. plus mine brystvorter er så ømme at de bare gør FANDENS ondt når de bliver våde eller noget!! jeg går faktisk kun i bad når manden er hjemme fordi tør ikk alene hjemme !!

Men nej glæder mig så meget til at se vores prinsesser... det er helt vildt underligt at tænke på at maven snart er tom *G*

• #6   9. maj 2011 Det er bare så spændende søde smiley Glæder mig sådan på jeres vegne smiley

• #7   9. maj 2011 Første gang i 2008 fik jeg aks med Noah... der blødte jeg 6 uger ca efter fødslen...

Her anden gang med Nicki, som var i okt 10', der blødte jeg (hold nu godt fast) hele 3 dage efter, og yderligere 3 dage var der lidt blod på papiret ved toiletbesøg.... Så her anden gang stoppede det hurtigt...

jeg synes jeg var mere nervøs ved mit pks, end ved mit aks, da man ved aks "bare" bliver kastet ud i det, og ved pks, har man tid til at nå og bygge "frygten" op et par dage mindst forinden....

• #8   9. maj 2011 Sonne: håber jeg ligner dig med de der små 6dage *G* kan slet ikk overskue at det skal tage 4-8uger.
    Men er det stille og rolig mens eller er det bare styrtblødning ???

• #9   10. maj 2011 ved mig er det stille og rolig blødning... til at start med hav jeg en ble på, men da jeg kom hjem kunne jeg bruge alm bind...

• #10   12. maj 2011 Det var max! Fedt med Nicki at det Ikk tog længere... Jeg oplevede det egentligt som som mens, sådan stille og roligt... De 3 første dage, og de sidste 3 dage var det faktisk kun når jeg tørrede mig ved toiletbesøg, der var lidt frisk blod...
    Håber os det sådan ved dig, for det er da det nemmeste når alt kommer til alt.. Griner...

Kommentér på:
36+ puha nu er det snart :)

Annonce