19. mar 2008 Følger: 26 Følgere: 25 Emner: 53 Svar: 922
Puha nogle hårde dage.. {{forumTopicSubject}}
ja som overskriften siger : puha sikke nogle hårde dage..
Det hele startede søndag eftermiddag ved 4 tiden med at jeg begyndte at få ondt og var ikke i tvivl om at det var veer..
Var 35+5 der..
senere på aftenen begyndte vi at tage tid på dem og der var 6 min imellem og de varede 40 sek..
jeg ringede så og snakkede med dem men de mente ikke at vi skulle komme ind endnu.. jeg havde så veer det meste af natten og fik tilsammen omkring 3 timers søvn..
Mandag morgen var veerne der endnu og hen på formiddagen tog vi ind og blev undersøgt, vi fik afvde at bettepigen stod fast og jeg havde veer hver 5 minut og var 2 cm åben..
Blev så sendt hjem med en løftet pegefinger om at komme ind så snart det tog til (min søns fødsel tog nemlig kun 2 timer fra vandet gik til han var ude)
havde så veer hele dagen og om aftenen tog vi ind for at få noget at sove på og der var ingen ændring sket..
så havde jeg en okay nat men var dog vågen 5-6 gange med stærke veer og da jeg stod op kørte de bare på og blev hen på dagen ned til 3 min mellemrum og varighed på 1 minut..
Vi ringede så derind igen og de ville gerne lige se os igen så vi måtte derind en gang til og fik så beskeden at der absolut intet videre var sket..
Så jeg endte med beskeden om at min krop var forvirret så livmoderen producerede veer fordi den troede at det var nu men kroppen var ikke med så jeg endte med et sovesæt og en ve hæmmende pille og så fik vi besked på at gå hjem og sove og enten ville pillen stoppe det helt ellers ville veerne komme igen i dag og så ville de gøre noget ved det..
Så nu sidder jeg så her 36+1 og har sovet hele natten og er fuldstændig smerte og ve fri..
Hm.. på en måde er jeg lidt skuffet, for havde jo et eller andet sted håbet på at lillepigen ville til verden men på den anden side er det nok godtnok at hun lige kan få lidt mere tid i maven, det var bare nogle rigtig hårde dage
mar 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Emner: 53 Svar: 922
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Jeg gik med veer i 15 (!!!) dage indtil jeg blev sat igang 39+5!
Det er bare ikke spor sjovt..
Min krop kunne ikke producere veer der var noget værd, så ikke engang da de tog vandet, gav mig lavement eller sendte mig ud og gå skete der bnoget. Det var først da jeg fik ve drop. Håber ikke du ska de samme igennem for av hvor var det smertefuldt.
mar 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Emner: 53 Svar: 922
Louise : nej det ville de ikke, det er åbenbart meget normalt at være lidt åben på dette her tidspunkt uden at der sker mere som andengangsfødende..
Puha Isaa.. det var godtnok længe du gik.. underligt at du fik lov til det...?
Håber godtnok heller ikke at jeg skal iennem sådan en tur..
Maiken og Linda : ja det var nogle meget hårde dage og ja jeg er fuldstændig smadret i kroppen, jeg er glad for at det lykkedes mig at få en hel nats søvn og at der ingen smerter har været i dag, der har kun været plukveer som ikke gør ondt og så en masse slim med en smule blod i..
Så nu er det bare med at vente og se hvornår det har tænkt sig at gå igang for alvor..
Min jordemoder som var den sidste jeg snakkede med i går mente dog ikke at vi ville ses til min tid som jeg har hos hende den 8 marts, hun ville gætte på at jeg havde født inden, så nu må vi se :o)
Puha nogle hårde dage..