{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Veloverstået NF-Scanning... {{forumTopicSubject}}

Ja så kom dagen hvor vi skulle til NF-Scanning.. Har jo bare været så mega nervøs da man har læst meget om folk der har haft dårlige risiko tal og alt det der..
Men vi kom ind til en rigtig sød sygeplejerske og så begyndte hun at scanne mig og hun scannede mig rigtig længe og stille og roligt.. Hun sagde at ALT bare så perfekt ud.. Nakkefolden var som den skulle være og næsebenet var så tydeligt som det skulle være.. Spunken ville dog ikke vende sig så hun kunne måle nakkefolden så hun måtte puffe lidt til den får at få den vendt.. smiley Men alt var bare perfekt som hun sagde..

Efter jeg var blevet scannet fik vi lov til at ligge og kigge på de billeder vi ville få, mens hun beregnede risikoen.. Jeg fik en risiko på 1:27:000 så det kunne bare ikke være bedre.. Er bare rørt til tårer over at se min lille guldklump igen..

Manden kunne ikke lade vær med at spørge til kønnet.. Dog var hun ikke meget for at sige noget men til sidst kom hun med et LILLE gæt på at det nok er en lille DRENG vi venter os... smiley <3

Jeg blev rykket frem så jeg idag er 12+2 og ikke 12 som vi først blev sat til så nu har jeg termin d. 19. oktober.. smiley

Det var bare så fantastisk og er utrolig rørt og lettet nu smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Veloverstået NF-Scanning...
Kommentér på:
Veloverstået NF-Scanning...

Annonce