Veloverstået Nf og opdatering på mig s {{forumTopicSubject}}
Vi var til NF scanning i går og det gik bare super. Tror vi blev scannet i 30 min for den lille ville ikke lægge sig s hun kunne komme til at tage nakkefolden, men efter lidt masen, skubben og hosten så lykkedes det.. Det var bare super..
Vi også til første jordmor besøg og det dik også findt.
Vi havde så besluttet at vi skulle ud og købe julegaver bagefter så det gjorde vi, men da vi køre hjem og da vi kommer hjem og jeg begynder at slappe af kan jeg godt mærke at den er altså ikke for god med hofterne/bækkenet og i morges var den hel galt så måtte sygmelde mig og det blev jeg så resten af ugen da jeg havde været til læge. Han mener ikke det er bækkenløsning endnu, men at det er musklerne omkring hofter/bækkenet der driller så ro til mig resten af ugen..
Simpelhen SÅ dejligt når man lige er startede på arbejde og har været der i 1 uge..
Men jeg var nok godt klar over at det ville komme på et tidspunkt for den sidste 1½ - 2 uger har jeg haft ondt når jeg går/stå og ligger..
Men skal så til læge igen i starten af næste uge hvis det ikke er blevet bedre og skal ringe til arbejdet fredag for at fortælle hvordan det ser ud om jeg kommer om mandagen eller hvad..
Undskyld min roman havde lige brug for at komme af med det hele..
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
men træls at du har ondt, håber det opper sig så du kan komme afsted til dit nye arb. igen
Veloverstået Nf og opdatering på mig s
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside