5. nov 2010 Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Mærke liv.. Lidt beroligelse tak... {{forumTopicSubject}}
Jaaah, jeg har svært ved ikke at gøre mig selv helt nervøs :S
jeg er i dag 27+1 og ham Lillemanden har godt nok været stille i går..
Normalt mærker jeg ham med et par timers mellemrum, hele dagen. Har jeg været meget på farten, mærker jeg ham rigtig meget når jeg sidder stille. Ligeledes mærker jeg ham altid en hel del når jeg kører bil..
Med sikkerhed mærker jeg ham når jeg lægger mig til at sove..
men i går var der kun tre små nøk i løbet af dagen.. Det synes jeg godt nok er meget lidt :S
Jeg sidder helt ude på landet i det nordjyske i sommerhus, og er laaangt fra mit sygehus og min JM, så har beroliget mig selv ved at jeg i det mindste har mærket en smule.. Men det er altså ikke sjov, og det er godt nok svært ikke at bekymre sig!..
Jeg håber han kommer lidt på banen i dag når vi kører hjemad..
Puuha..
Hvis nogle kunne berolige mig lidt, ville jeg sætte meget pris på det!..
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
indtil videre har jeg intet mærket i dag :S men har også kun været vågen et par timer, så der er god tid endnu jo..
Men kommer der ikke snart noget, tror jeg også vi kører tidligere hjem, og så ringer jeg eller smutter forbi hospitalet..
Jeg synes godt nok det er svært ikke at blive lidt ængstelig..
Prøvede både at drikke rigtig meget koldt i går (drikker nu altid iskolde drikke), samt at hoppe lidt, og rykke rundt på maven..
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
Jeg ville nok ringe til FG under alle omstændigheder
nov 2010
intet.. Ud over at min mave endte lidt mere til højre (altså bulede lidt ud i den side) da jeg havde skubbet rundt med ham..
Normalt sparker han hårdt. Det kan både ses gennem maven, og gør rimelig ondt nogle gange, da han sparker så højt oppe..
jul 2008
nov 2010
Er det ikke noget, kan de jo i hvert fald berolige mig lidt.. Er sikkert bare det jeg trænger til!..
jul 2008
Du bliver muligvis bedt om at komme ind til tjek
Har selv prøvet det med min ældste
nov 2010
har kun nummeret til min JM :S
jul 2008
Så står der nok et nummer til fødegangen
Ellers ringer du bare til sygehuset så stiller de dig om
nov 2010
Ringede først til mit eget sygehus, som bestemt mente jeg skulle kigges på.
Har nu snakket med fødegangen heroppe ved Skive Sygehus, og de venter på mig..
Puuuh, håber alt er som det skal være :S
jul 2008
Kom endelig med en update
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 147 Svar: 1.293
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
nov 2010
nej, jeg røg også videre til Viborg
Er hjemme i sommerhuset igen og alt er fint.. Hjertet gik helt som det skulle, og der blev kørt en fin strimmel..
Vi fik ham til at give et par små los fra sig, så jeg fik lov at køre hjem igen efter en lille times tid..
Hun mente også at han nok har vendt sig, og det er derfor jeg mærker ham mindre.. Jeg havde en smule plukveer, men det er der ikke noget nyt i, og jeg var jo lidt stresset..
Eneste hun havde at udsætte, var at jeg skulle tage til lægen og få kigget min urin i morgen, for hun mistænkte lidt blærebetændelse eller sådan.. men hun ville ikke til at dyrke den, når vi tager hjem herfra i dag..
men alt var heldigvis godt, og nu kan jeg få lidt ro i sindet igen!
nov 2010
jul 2008
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Dog vil jeg sige at jeg ikke mærker hende så meget hvis jeg selv løber meget rundt.
nov 2010
nej, jeg synes også at han plejer at være meget rolig hvis jeg f.eks er på farten..
Men jeg tror han har vendt sig eller noget i den dur..
For jeg har også mærket ham mindre i dag og i løbet af dagen i går.. Dog mærker jeg ham, men på en mere afdæmpet måde...
Så ja, men han ER der, og det er jo det vigtigste.. Det er jeg rigtig glad for at have fået vished for!..
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Men der er da ingen tvivl om at det føles forskelligt alt efter hvordan de ligger derinde.
Mærke liv.. Lidt beroligelse tak...