{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Udskiftning af armatur til køkkenvask 1.150 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bobler
  • #3   21. mar 2011 oki, gkæder mig bare til jeg virkelig kan mærke den, hvor jeg ikke er i tvivl..

• #5   21. mar 2011 I underlivet... men ved ikke om jeg synes det var bobler... mere en slags berøringer indefra... for mit vedkommende.

• #7   21. mar 2011 altså jeg er 17 uger henne og det er helt tydeligt også så kæresten kan mærke det, nederst i maven under navlen, lidt forskelligt hvilket side eller midten ;o) jeg har mærket det siden 13+0 og kæresten har kunnet mærke det i ca 14 dage nu ;o) det skal nok komme, men det handler jo også om at man ved hvad man skal føle efter ;o) nu har jeg jo prøvet det før og denne gang er det en meget livlig bebs der ligger derinde og mosler. i min første graviditet mærkede jeg ikke noget før omkring uge 16 og først omkring uge 23 kunne kæresten mærke ham også, dengang anede jeg jo heller ikke hvad jeg skulle mærke efter ;o) men jeg mærker jo så altså liv mange gange hver eneste dag, så det er bare dejligt ;o)

• #9   21. mar 2011 har aldrig slugt en levende fisk;) så ved ikke hvordan det vil føles hvis den slog med halen;) men det med nerven, det kan jeg nikke genkendende til:)..super:)

• #11   21. mar 2011 smiley

Kommentér på:
bobler

Annonce