6. dec 2010 Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Starte op på - tvillinger :-) {{forumTopicSubject}}
Ja nu er der kun 2 mdr til jeg skal sættes igang - og vi er ved at gøre tingene klar herhjemme til prinsesserne
Dejligt at endelig kunne komme igang og det bliver mere virkeligt hver gang jeg kigger på tingene inde i soveværelset *G*
Men igår da jeg stod og sætte lidt på plads i puslebordet kom jeg til at tænke på nogle småting.
Hvad og hvor mange af hver ting skal man have når man kommer hjem med tvillinger
Bleer i str. 2-4 kg
sutter / sutteflasker
tøj i de forskellige str. ( hvad brugte jeres tvillinger )
osv ?????
Jeg er lidt i tvivl på nogle af tingene nemli Og ingen omkring mig har fået tvillinger så jeg kan ikk rigtigt lige få nogle svar der - fordi deres babyer var over 3800 - og 54 cm. det regner jeg altså ikk lige med mine tvillinger kommer ud som nemli *G*
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 446
jeg købte også en sterilisator til at gøre flasker og sutter rene i. Den var jeg rigtig glad for. Så skulle jeg ikke stå og koge en gryde vand hver gang.
Stofbleer i stakkevis. Tror jeg havede omkring 50 stk.
Tobias og caroline brugte str 50 i ca 2 måneder, og de vejede 2400 og 2600 gram og var 48 cm. Du skal ca beregne to sæt tøj pr barn på dag.
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Sutteflasker var jeg lidt mere usikker på - har 5 stk allerede så må ud og købe 5 mere
Stofbleerne må jeg lige have 30stk mere af - så vi ikk skal vaske hver dag
Tøjet - der regnede jeg med at have 2 sæt til dem hver i 44 - måske købe det så tæt som muligt på selve fødselen hvis det nu skal byttes
Str. 50 skal jeg lige have lidt mere af - men ca 2 sæt til hver om dagen - den vil jeg have i baghovedet når jeg lige tæller hvad jeg har af str. 50
hvad med bleer ?? hvor hurtigt kom i over på alm str bleer - altså over 4 kg ???
dec 2010
synes det er skide svært med det tøj *G* men ja man kan jo altid sende manden eller ens mor i byen efter det man lige mangler *G*
jan 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 9 Svar: 88
dec 2010
Starte op på - tvillinger :-)