{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

underlig op førsel {{forumTopicSubject}}

lasse har alsp opførft sig mærkeligt i dag han plejer a være en rigtig ædedolk så sp valgt i onsdag a starte ham op på grød formiddag og vælling nat .. men idag stod han op kl 4 fik flaske 430 hvor han kun tog 100 ml han har så intet vil tag siden og har først lagt sig her for snart en time siden han er glad og vågen og intet feber overhovdet han vil heller ikk sin sut eller bryst men vil gerne sin tommel finger og mine fingre hva sker da lige for ham:=)

er jo lidt bekymmret for de andre gang han ikk har ville spise har det været fordi han var så syg han sku indlægges men han er jo hverken sløv eller virker syg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  underlig op førsel
  • #2   15. apr 2011 ja så læge han er glad og tifreds så skal jeg vel ikk være så bekymmret..men han gider godt sin grødden men har afvist flasken det meste a dage og slået den væk akurat som når de er parart til ikk a få flask mere og det skal man jo nå kun lige er 4 md i dag ..
    skla jeg tag noget a grøden væk eller skal jeg prøve a gi kop allrede ? hva ville du gøre:_}]

• #4   15. apr 2011 :=) ja der er vel ikk andet a gøre meen syntes da godt nok det er meget meget for tidelig ikk gide flaske mere he he ku alså oz godt ha ham mistænkt for der er en tand på vej men det jo oz for tidelgt men han er lidt rød i numsen og kinderne og den aften han første gang fik vælling så vågnde han en time efter og var helt utrøstelig så lavde en varme dunk til maven men den havde ingen efekt men så tog han min finger i munden og der jeg kløde hans gummer så blev han rolig men har tjekket dem de er hveerken hvide eller røde og hævede men må jo lige se hvordan weekenden går ellers må jeg jo ringe til sp .. :=) og så prøver jeg lige koppen fra i morgen tror jeg:=)

Kommentér på:
underlig op førsel

Annonce