{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

Wow! - en uges udvikling.. {{forumTopicSubject}}

Ja, det er jo helt vildt?
Har hele tiden følt at maven er vokset i ryk.. Nu har jeg i dag taget et nyt mavebillede, 8 dage efter mit sidste billede. Og nøøøj, jeg synes der er sket meget!:.

Ikke underligt at jeg pt går rundt med leggings som IKKE kan lynes, men bare bliver holdt oppe fordi lynlåse kan låses fast smiley

20+2 http://images.babygalleri.dk/uploads_alb_large_wm/91011_l.jpg

21+3 http://images.babygalleri.dk/uploads_alb_large_wm/92097_l.jpg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wow! - en uges udvikling..
  • #2   22. feb 2011 Tak smiley er også glad for den..
    Selvom jeg godt nok synes det går hurtigt.. Hehe..


  • #3   22. feb 2011 Ja der sker lige pludselig noget og ja bukser som ingen knapper eller lynlås er lykken smiley

    Jeg skal ud og købe nye bukser i næste uge - fordi jeg er godt nok ved at vokse ud af mine bukser..

    bluser er toppe lange eller alm længde fordi andet er bare heller ik behageligt *G*

    Men du er flot som gravid smiley


  • #4   22. feb 2011 Kiki,
    ja, det har du ret i!.. Har tre par ventebukser, og dem er jeg godt nok glade for!. Det ene par er dog liiige blevet stramme om lårene, da jeg lige blev et par cm bredere der forleden dag :S

    Men jeg har nogle leggings jeg købte billigt sidste år, som jeg ikke rigtig har fået brugt, dem syer vi en bred ribkant i, så jeg kan bruge dem smiley

    Blandet andet dem jeg har på i dag.. Men lige pt. er de dog ikke lynet op smiley hehe..

    Er også glad for mine lange toppe, og fandt to laaange t-shirts i H&M forleden dag, med 3/4længde-ærmer..


  • #5   22. feb 2011 Jeps H&M har rigtig mange toppe som er fede og det er fedt at stadig bruge samme str i bluser smiley

    Ja jeg elsker mine ventebukser - men skulle da lige prøve et par af min bukser som jeg gik i inden jeg blev gravid - hvis jeg bare klipper dem lidt ned og syer et eletisk stof omkring maven så har jeg et par bukser mere - blev lidt stolt over de stadig passede fra under maven og ned efter *G*

    Har du fået tænkt lidt på navne ?? hvordan reagere basse på dig nu efter du er blevet gravid ??


  • #6   22. feb 2011 Haha, ja er altid noget når man kan klemme sig ned i de andre bukser..

    Hmm, vi har diskuteret navne, og udsat det lidt, det der med at slå hovederne sammen..
    Det er bare slet ikke til at blive enige om noget..

    Basse? Haha, hun opdager da ikke sådan noget!.. Det ænser hun slet ikke... Høhø..

    Har Lucky bemærket noget?..


  • #7   22. feb 2011 Ja det er lidt fedt *G*

    Jamen han er mere obs på mig - han holder meget mere øje med mig når vi går herhjemme.
    Han vil helst ikk gå væk fra mig på en gåtur - hvis han går foran mig på en fælles gåtur - så kigger han meget tilbage efter mig og nogle gange begynder han at trække tilbage efter mig *G*

    Han er lidt mere vagtsom - altså siger mere herhjemme når der går nogen ud på opgangen eller han høre lyde.. dog er han stadig total lalleglad når der kommer gæster og folk kunne stjæle det hele uden at han siger noget *G*

    Men han ligger mere op af mig - når bjarne går om morgen hopper han op i sengen og ligger helst i ske med mig - det er ikk normalt.

    så han har ændret sig meget !!
    Han havde en dum vane som jeg lige skulle pille af ham hurtigt - men den er væk nu !!


Kommentér på:
Wow! - en uges udvikling..

Annonce