{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.172 visninger | Oprettet:

WOW (babytøj) {{forumTopicSubject}}

Er nu gået igang med vaskning af babytøjet og SHIT jeg har købt meget.. føler mig egentlig lidt underlig.. men har benyttet mig af h&m hver gang de har haft tilbud så købt det hele på tilbud, men er egentlig bange for jeg har overdrevet og købt for meget, men så omvendt, er det ikke bedre at have for meget end for lidt ? Er jeg skør..

Har en masse bodyer og de der små bukser der hører til man har kunne købe i sæt.. tror jeg har de første 7-8 sæt af dem i forskellige farver og så har jeg en del sæt med lynlåstrøje og bukser til..

Ved det er svært for jer at sige om jeg har købt FOR meget men synes bare det virker vildt..
Andre der har det sådan?

Min veninde sagde så forleden at jeg skulle huske at købe godt med tøj for de havde købt alt alt for lidt :-S men har da vidst sådan rimeligt nu :-S

hvad gør i andre??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  WOW (babytøj)
  • #1   4. aug 2011 Jeg har med vilje begrænset mig. Hviklet har været super svært da jeg selv arbejder i H&M. Men jeg vil tí gange hellere købe mere hvis jeg mangler, end bruge penge på noget jeg ikke får brug for.

    Det synes jeg er lidt fjollet nemlig. *S*


  • #2   4. aug 2011 I øvrigt er det jo bare at vaske lidt oftere hvis man mangler. Og de vokser jo ud af de første størrelser på ingen tid overhovedet.

  • #4   4. aug 2011 heh man kan bestemt købe for meget jeg har 3 fltyyekasser med tøj som tobias brugte den første månede meget af det har han slet ikke haft på heh smiley

  • #5   4. aug 2011 jeg troede også jeg havde meget, men da jeg kom hjem måtte jeg sende min mor ud at købe mere..

    havde slet slet ikke nok..


  • #6   4. aug 2011 jeg havde kun købt en lille smule ind, for jeg vidste at mine veninder+familie ville komme med en masse. Og rigtig nok, inde på barselsgangen(hvor jeg lå en hel uge) fik jeg simpelthen så meget tøj, at Bastian måtte hente barnevognen hjem og så fylde den 2 gange, da vi sku hjem.
    Og fik endda mere tøj da vi også kom hjem og fik hjemmebesøg... smiley


  • #7   4. aug 2011 Godt at høre jeg ikke helt er den eneste.. vi har fyldt en lille kommode med 3 skuffer og da jeg bar det ned til vaskemaskinen har jeg vel haft 5-7 poser fyldt med tøj.. har ingen ide om jeg har købt for meget.. synes bare selv det lyder overdrevet.. :-S

  • #11   4. aug 2011 Bodyer har vi en masse af, og har købt de tynde bukser med til da jeg synes de er lidt praktiske.. har 5-6 par rigtige bukser i forskellige størrelser.. og så en del "trænings" bukser .. og trøjer er beregnet til når vi skal uden for huset..
    Er også blevet vild med heldragter, har arvet en del af dem, da jeg synes det er svært at finde.. men tror vi får glæde af dem :=)


  • #12   4. aug 2011 Du kan næsten ikke få FOR meget tøj søde... Heller lidt for meget, end lidt for lidt.... med mindre du vil vaske konstant smiley

  • #14   4. aug 2011 Ihh tak søde.. det var den tanke jeg selv havde smiley havde vidst bare brug for også at høre det fra andre smiley

  • #15   4. aug 2011 Ihh hvor er det dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der har meget smiley Så er jeg mere rolig...:)

  • #16   4. aug 2011 De første måneder syntes jeg, at jeg skiftede tøj på min dreng tit... Så var gylp ( ku ikke klare han lugtede af gylp) smiley så var der lige en omgang stort i bleen der flød ud på tøjet, så tissede han lige ud over sit tøj når man tog bleen af og så'n.... Og ja vi havde også rigig meget, men jeg var glad for at jeg ikke sku vaske hele tiden smiley

  • #17   4. aug 2011 Bodyer , bodyer , bodyer og så heldragter . Bukser og trøjer bruger vi ikke så meget af smiley

  • #18   4. aug 2011 Tænker at det er meget rart man ikke skal vaske konstant at man har ekstra hvis uheldet skal være ude, og han skider eller gylper ud over det hele.. smiley Håber at få brugt de små bukser og nogle af lynlåstrøjerne selvom det er bodyer og heldragter man siger, man bruger mest af.. smiley

  • #19   4. aug 2011 Det kan jeg godt se.. Ved jo så ikke om jeg får et gylpe barn eller ej så det må jeg se til den tid.. kan se at meget af arvetøjer ved jeg heller ikke om jeg får brugt.. og har ikke helt styr på hvad jeg har i hver størrelse lige nu smiley

  • #21   4. aug 2011 Jeg kunne ikke være helt enig.. smiley Jeg vil også hellere have rigeligt end at have for lidt.. også med hensyn til vask.. og alt vi har er enten arvetøj eller købt på tilbud.. tror jeg har 6 dele jeg har betalt fuld pris for.. smiley så hellere for meget end for lidt smiley

  • #23   4. aug 2011 Venter: jep kan du tro vi er smiley

    Malle: Det kunne ha været mig der havde skrevet det du skriver.. jeg kan slet ikke lade vær hvis jeg ser noget sødt babytøj, og slet ikke hvis det er på tilbud og sat ned.. så går jeg helt amok,.. har købt en masse nu, men ved også vi skal ha lidt når efterårs/vinter kollektionen kommer for vi har en del lette sommerting blandt tøjet lige nu, men det er jo et efterårs barn vi skal have.. så det er jeg nødt til smiley


  • #24   4. aug 2011 Jeg tror også det kommer meget an på ens netværk..

    Man læser jo altid her og andre steder at "du skal ikke købe de små størrelser, for man får så meget af det i gave".

    Min søster købte 3 stykker tøj til sin datter. Og det er ALT hun har købt. Barnet er nu str. 68, og de har endnu ikke manglet tøj.
    Hun får så meget fra bedsteforældrene, vennerne, mig og alle mulige.

    Jeg købte lidt i 56, så jeg havde en grundlæggende garderobe. Men ikke så meget, for regnede med gaver. Fik et stykke tøj..
    Så da han viste sig at være rimelig skarp til det der med at gylpe, manglede jeg altså pludselig rigtig meget tøj!..


  • #25   5. aug 2011 Malle.. vi har også købt en del t-shirter, dog mest med lange ærmer, men vi har også købt sådan nogle sommer bodydragter som h&m har haft billigt, så må vi se om vi får brug for dem.. ja nu kommer alt vintertøjet så jeg kan nok heller ikke holde mig i skindet den sidste tid inden lillemanden kommer.. Sjovt har selv termin d. 19, med vores dreng smiley

    ACS.. Ja det kan du have helt ret i .. ved jeg har en stor familie så ved jeg får noget tøj, men det har et sted bare betydet meget for mig også selv at kunne købe tøjet til vores dreng, det er noget jeg altid har glædet mig til.. så sådan blev det smiley Så hellere for meget end for lidt.. men ja giver dig helt ret.. det kommer nok meget an på ens netværk smiley


  • #26   5. aug 2011 Malle.. kunne ikke være mere enig med dig smiley Det er fantastisk at gå og købe ting til ens lille pus .. elsker det smiley Så det er noget jeg har givet mig selv lov til..

    Spændende at vi er så tæt på hinanden, blir sjovt at følge hinanden.. smiley


Kommentér på:
WOW (babytøj)

Annonce