{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Er der nogen der har oplevet det ....? {{forumTopicSubject}}

Ja altså jeg er jo gravid, og min mave er egentlig ret stor (ved godt det er meget forskelligt fra person til person) men har nu, mange gange fået at vide at der da må være mere end en derinde.... Deriblandt min mor... Jeg sagde så til hende at til nf scanningen var der jo kun en, hvor hun så siger at det jo godt kan ske at man overser nr 2, hvis nr 1 ligger i vejen... Men altså jeg tænker så, at så kan man vel høre det på hjerteslaget eller hva? Ej men det jeg ville med det her emne var egentlig, om der er nogen af jer der har været ude for eller hørt om nogen der har fået at vide til nf at der var en, men til md scanning viste det sig så at der var to? Ikke fordi jeg regner med at der er to, for det ville da være noget så underligt når jeg nu mener jeg kun kan mærke en bevæge sig derinde, og som sagt at nf scanningen kun viste en enkelt baby....

Nini 19+

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er der nogen der har oplevet det ....?
  • Berit a
    Berit a Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 225
    #1   24. okt 2010 altså jeg er 26 uger henne, og får flere gange om ugen spørgsmålet, om det er lige oppe over?
    Jeg er lige nu samme størrelse som da jeg fødte min datter (40+5)
    og der er kun 1. vi har tvillinger på min side og blevet scannet to gange fordi jordmorden også synes jeg var meget stor.

Ja det er jo helt forskelligt fra mave til mave hvordan man ser ud smiley

• #2   24. okt 2010 Okay... ja det ville da være lidt vildt hvis man fik at vide efter man er halvvejs at der lige er en mere end man havde regnet med... he he...

ej, vi regner nu heller ik lige med at der er mere end en, men bare nu hvor min mor sagde det, og så det at der er så mange der syns min mave er så stor... så kan man da ik lade være med at tænke tanken... jeg ved jo ik en dyt om det at være gravid og hvordan det skal føles... smiley

samtidig syns jeg også jeg mærker overraskende meget liv, det havde jeg fået at vide at når man var første gangs gravid ville der gå lanfg tid til jeg ville mærke baby, men jeg har mlrket baby i 3-4 uger nu hver eneste dag... men ja, der er jo nok ik nogen graviditet der er ens....

• #3   24. okt 2010 det var nu meget seriøst den måde min mor sagde dte på... så ved at hun mente det... men altså, bare fordi min mor meneer noget behøver det jo ik og være rigtigt... he he smiley

• #4   24. okt 2010 folk spurgte også mig om der ikke var mere end en...synes ikke selv jeg var større end mange andre...tog 26 kg på og hun vejede ikke engang tre kilo...der var dog kun en:)

• #5   24. okt 2010 Jeg blev også længe spurtgt om der var mere end en....

Min læge og jordmoder sagde jeg nok bare var en måned længere henne end vi regnede med pga. min størrelse...

Pga. bøvl med mine papirer blev jeg først scannet i uge 21 og fik der afvide at der var to - lidt et chock og så havde jeg kun 3 mdr til at venne mig til tanken . syret oplevelse, men dejlig;)

• #6   24. okt 2010 Min mor er tvilling, og hun er først opdaget da hendes søster er født!!

Dog, da jeg er disponibel for tvillinger, har jeg fået afvide at de nu om dage scanner hele livmoren igennem ved nf for at tjekke hvor mange der er, så det er utroligt sjældent det ikk bliver opdaget nu...

Du er måske som jeg, en der danner meget fostervand samt en af dem der laver store børn smiley

• #7   25. okt 2010 min venindes mor fik afvide at der kun var en.. men den dag hun fødte fik hun af vide at hun skulle presse igen da den anden også gerne ville ud.. så der var alle overraskede og de måtte ud og bytte barnevogn.. så det kan godt ske men sker sjældent

• #9   25. okt 2010 Jeg får tit at vide ej hvor er det en stor mave, er du virkelig sikker på der ikke er to, og ja det er jeg.. Der er bare meget stor forskel på hvor store vi hver især bliver. Og jeg er blevet scannet for om der var to, da min læge også pludselig kom i tvivl.. I fredags var jeg nede i byen for at shoppe, og der kom en hen til mig, ej du har da ikke længe igen, jo jeg har er kun 27+5 henne.. Heheh der er bare forskel på det smiley

• #10   25. okt 2010 linda.. det er 11 år siden nu

Kommentér på:
Er der nogen der har oplevet det ....?

Annonce