629 visninger
|
Oprettet:

14. apr 2010 Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 148 Svar: 583
Ikke meget liv {{forumTopicSubject}}
Hejsa. Ja var til md scanning i mandags og alt var vare peachy vi venter en lille dreng
men jeg synes godt nok ikke jeg mærker det samme liv som jeg plejer idag. Min moderkage ligger foran. Så ved godt at der går lidt ekstra tid inden jeg mærker rigtige spark ( hvilket jeg heller ikke har følt endnu ) men det liv jeg plejer og mærke er reduceret en del idag er det normalt med foran liggende moderkage?
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 169
er 21 + 5 idag og jeg mærker selv jævnligt liv, men nogen gange kan vores lille dreng godt springe 1 dag over, min jordemoder sagde her til 2 konsulation af man ikke skulle mærke liv hver dag før uge 25.
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 148 Svar: 583
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 169
var til jordmoder da jeg var 13 uger igen som 20 uger og skal så igen når jeg er 28 uger og et par gange mere...
men det kommer nok an på hvad kommune man bor i
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
Jeg har også min moderkage til at lægge foran hviket gør der kan gå lang tid før man virkelig mærker liv, da der er mere som skal sparkes til. Havde også da jeg ventede vores føreste barn moderkagen foran og syntes der gik meget meget lang tid før jeg kunne mærke noget i forhold til hvad jeg kan denne gang, hvilket er helt normalt efter hvad min læge og jordemoder siger.
Sidste gang var jeg også et godt stykker over halvvejs før jeg kunne mærke noget, hvor imod jeg denne gang har mærket det tidligere, men måske også fordi man nu ved hvad det er.
For siger scanninger mm. at alt er som det skal være, så skal du ikke være spor nærvøs, pludselig mærker du masser af liv derinde fra og nogle dage meget mere end andre.
Ved at der er sket en ændig i jordemoder besøg i min kommune siden sidst og ved også at der er forskel på om det er første elller andet barn.
Men det er ikke unormalt at have moderkagen for forvæggen, det er ca 50/50 ifølge hende jordemodern som lavede vores 3D scanning her den 8. oktober.
Ikke meget liv