{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Liv {{forumTopicSubject}}

Har de sidste 14 dage mærket mindere liv, som også gjorde, at min JM ha sendt mig til kontrol på sygehuset og næste gang er mandag... Nogle dage er der meget lidt og har haft et par dage med noget mere...

I går vendte den lille sig kun, rigtig meget tyndt udflåd (som vand næsten) og i dag har jeg heller ikke mærket noget andet udflådet og jeg var vilde mens smerter (i intervaller)...
Var i onsdags til kontrol og de lavede 2 kurve den ene meget høj og den anden meget lavere...

Bløder lidt engang imellem...

Kan nogen hjælpe hvad der lige sker? (føler mig efterhånden til grin ved at ringe på FG)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Liv
  • #2   26. aug 2011 Kan ikke komme derop før mandag... De har un åbent mellem 9 og 9.30 desværre...

• #4   26. aug 2011 Du kan prøve vagtlægen i eftermiddag.

Kan det ikke være tegnblødning og veer der er på vej?

• #5   26. aug 2011 Har overvejet om jeg ikke skal prøve FG igen... De her jo her for at hjælpe os gravide og fødende... Det er bare ikke alle der er lige flinke på FG

• #6   26. aug 2011 jeg ville ringe til FG og hvis du føler de ikke tager dig alvorligt eller ikke er flinke... så bank i bordet og sig du gerne vil have nogle klare svar og få dem til at forstå du er meget nervøs over det.

• #7   26. aug 2011 Ja det har jeg efterhånden forsøgt... Har faktisk sagt at jeg efterhånden er så nervøs, så jeg overvejer at forlange pks, når det hele ser ud som det gør...

Har blødt on/off den sidste halvanden uge

• #8   26. aug 2011 jeg vil ringe til en anden læge hvis din egen ikke har tid...det har man lov til. Jeg ville forlange at blive set på af nogen. tænk hvis der er noget galt....det ville du aldrig tilgive dig selv.
    Jeg har heller ikke nemt ved at ringe til FG- synes ikke rigtig man vil være til besvær- men de er der for vores skyld- og er vedkommende du taler med ubehagelig- så forlang at snakke med en anden.....

det er din krop og din baby- de skal tage dig alvorligt!

held og lykke..... håber alt er som det skal være.....

• #9   26. aug 2011 Marie: Ville du ringe til anden læge eller FG?

• #10   26. aug 2011 jeg ville ringe til en anden læge og få dem til at se på mig med det samme også tage den derfra.... jeg synes tit man hører de ikke tager en seriøs på FG (især i telefonen) så hvis man først har været forbi en læge- er det noget andet.....skynd dig at ringe til den nærmeste læge der har tid med det samme...... Bare sig det er fordi din egen læge ikke har tid og du er meget nervøs.... så tager de dig med det samme

• #11   26. aug 2011 Så måske jeg skulle ringe og høre om min egen læge ikke kunne ta mig ind på en akut tid... De plejer nu at sige på FG jeg skal komme ind, men gør ikke der store når jeg kommer ind, sender mig hjem med beskeden om alt er fint alligevel jeg er pisse nervøs når jeg ikke har fået en forklaring

• #12   26. aug 2011 Jeg ville ringe til min læge og klage min nød. Om jeg så skulle fake en tudetur så gjorde jeg det.
    Det er trist at man skal så langt ud, så man er så nervøs så man ikke kan tænke eller rumme andet i sit hoved.

Jeg måtte selv da jeg var sidst i min graviditet slå i bordet og bryde grædende sammen i telefonen. Først der tog de mig alvorligt, og jeg kom ind på svangerklinikken, hvor de pludselig var super søde og forstående.
    Mit var fordi jeg ikke mærkede liv.

• #13   26. aug 2011 Har lige snakket med FG også pga en urinprøve, og det var en sød dame (håber ikke hun er gået hjem når jeg kommer) og hun ville gerne ha jeg kom ind og blev tjekket...

• #14   26. aug 2011 Hun har først fri kl 16. Så skynd dig derind. Håber hun er lige så sød som i telefonen. Og så må du altså klage din nød, og fortælle at du er skide pisse nervøs...

• #15   26. aug 2011 Håber alt er ok:-) Venter på opdatering når du har været på FG

• #16   26. aug 2011 åh dejligt du skal derind..... venter spændt på update. håber alt er ok... sørg nu for at få en ordenlig forklaring og bliv ved med at spørge til du helt forstår hvad der foregår....

• #19   26. aug 2011 Jeanne: Er der noget nyt. Har tænkt på dig mange gange i løbet af dagen.
    Håber alt er ok med jer begge...

Kommentér på:
Liv

Annonce