1.096 visninger
|
Oprettet:
Har lige et par spørgsmål .. {{forumTopicSubject}}
* Hvordan havde I det , dagene og timerne op til at I fik veer og gik i fødsel ?
* Jeg har fået den grimmeste navle . Den er blevet til en stor rund mørkebrun cirkel, forsvinder den igen ? Og har også fået en brun streg nede fra underlivet , hen over navlen og op til mine bryster, forsvinder den også år jeg har født ?
* Er så heldig at jeg ingen strækmærker har fået , men har tilgengæld fået en masse blodsprængninger over alt . Forsvinder de igen når jeg har født ?
Har altid fået af vide at der ingen dumme spørgsmål findes , kun dumme svar .
Ninna 36+5
feb 2010
Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
mar 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 133 Svar: 521
Okay synes nemlig ikke at stregen er specielt køn ..
mar 2010
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 24 Svar: 193
Det sidste døgn inden fødslen gik igang havde jeg intet mærket, alt var som det hele tiden har været. Så ja.
Den brune streg som starter fra underlivet og går op til brysterne forsvinder igen
mar 2010
Og ja så er den bette begyndt at være mindre aktiv end hun plejer . Altså hun bevæger sig stadig meget men bare ikke så meget som hun gjorde for 1 måned siden .
Andre der har det sådan eller havde det sådan ?
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
2 stregen blegner lidt og forsvinder nogle gange men ikke altid.
3 strækmærker er der rigtig mange som får få dage før terminen eller EFTER de har født når maven falder sammen
Håber svarene kunne hjælpe
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
Sover os selv skide dårligt, vender og drejer mig, kan ikke falde i søvn, er på toilettet mindst 5-7 gange om natten. kunne sagtens flere, men orker ikke blive ved med at rejse mig! Hver gang jeg lægger mig tilbage i sengen føles blæsen fyldt, så rejser mig ikke hver gang jeg skal tisse. og når jeg er ude og tisse kan jeg blive ved med at presse dråber ud, pisse provo.....
Har os nogle dage hvor jeg som du skriver har det ubehageligt i kroppen, svært at forklare. Men det er sku øv at man allerede ikke kan sove og kun er 28 uger henne hehe, kan jo ligge på alle måder bare ikke på maven, så har masser af ligge stillinger, men KAN bare ikke falde i søvn og sove, og vågner så mange gange, og er hver gang længe om at falde i søvn igen;/
Har lige et par spørgsmål ..