{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.096 visninger | Oprettet:

Har lige et par spørgsmål .. {{forumTopicSubject}}

* Hvordan havde I det , dagene og timerne op til at I fik veer og gik i fødsel ? smiley

* Jeg har fået den grimmeste navle . Den er blevet til en stor rund mørkebrun cirkel, forsvinder den igen ? smiley Og har også fået en brun streg nede fra underlivet , hen over navlen og op til mine bryster, forsvinder den også år jeg har født ? smiley

* Er så heldig at jeg ingen strækmærker har fået , men har tilgengæld fået en masse blodsprængninger over alt . Forsvinder de igen når jeg har født ? smiley

Har altid fået af vide at der ingen dumme spørgsmål findes , kun dumme svar . smiley

Ninna 36+5

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har lige et par spørgsmål ..
  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #1   20. okt 2010 Som camilla skriver smiley strækmærker kan sagtens nå at komme !! smiley Selv gik jeg 12 dage over tid.. Havde ikke en eneste strækmærke !! Men men men.. De kom sku under fødselen da jeg pressede !! smiley

• #2   20. okt 2010 Hehe ja det ved jeg godt .. Men krydser fingre for at der ikke kommer nogen .. smiley

Okay synes nemlig ikke at stregen er specielt køn .. smiley

• #4   20. okt 2010 Det er da altid noget at det "bare" er på numsen .. De kan heldigvis dækkes til . smiley

• #5   20. okt 2010 Jeg havde heller ingen strækmærker, MEN da jeg begynde at få veer og fødslen kom igang der kom de. smiley !! Men de er blevet fine og nogle mdr endnu så tror jeg ikke de er såhn til at spotte.
    Det sidste døgn inden fødslen gik igang havde jeg intet mærket, alt var som det hele tiden har været. Så ja. smiley
    Den brune streg som starter fra underlivet og går op til brysterne forsvinder igen smiley

• #6   20. okt 2010 Har det bare møg dårligt lige for tiden .. Jeg er svimmel , får mere og mere ondt i underlivet og flere gange om dagen kan jeg hverken stå , sidde eller ligge ned da jeg har det mega ubehageligt i hele kroppen .. Nogen nætter har jeg også meget svært ved at sove .
    Og ja så er den bette begyndt at være mindre aktiv end hun plejer . Altså hun bevæger sig stadig meget men bare ikke så meget som hun gjorde for 1 måned siden .

Andre der har det sådan eller havde det sådan ?

• #7   20. okt 2010 1 havde det helt normalt, ingen optakt, det gik bare løs som en bumbe der sprang midt om natten med ve storm , fra 1 vee varede de 1 ½ min hvert 2 ½ min, så ingen pauser næsten! Men ellers OVERHOVED ingen optakt smiley Gik 9 dage over.

2 stregen blegner lidt og forsvinder nogle gange men ikke altid.

3 strækmærker er der rigtig mange som får få dage før terminen eller EFTER de har født når maven falder sammen smiley Blodsprængningerne forbliver, og forsvinder ikke..

Håber svarene kunne hjælpe smiley

• #8   20. okt 2010 Ja og strækmærkerne kan os komme under selve fødslen som der os er tilfælde af her inde:)

Sover os selv skide dårligt, vender og drejer mig, kan ikke falde i søvn, er på toilettet mindst 5-7 gange om natten. kunne sagtens flere, men orker ikke blive ved med at rejse mig! Hver gang jeg lægger mig tilbage i sengen føles blæsen fyldt, så rejser mig ikke hver gang jeg skal tisse. og når jeg er ude og tisse kan jeg blive ved med at presse dråber ud, pisse provo.....

Har os nogle dage hvor jeg som du skriver har det ubehageligt i kroppen, svært at forklare. Men det er sku øv at man allerede ikke kan sove og kun er 28 uger henne hehe, kan jo ligge på alle måder bare ikke på maven, så har masser af ligge stillinger, men KAN bare ikke falde i søvn og sove, og vågner så mange gange, og er hver gang længe om at falde i søvn igen;/

Kommentér på:
Har lige et par spørgsmål ..

Annonce