Gravid uden for livmoderen {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Tænkte i ville have en opdatering ang det med mine tests.
Fik taget blodprøve den 21/9 som viste et hcg på 16, så min læge sagde, at jeg havde aborteret, da jeg blødte lidt omkring den 14/9, og at den blot skulle kontrolleres.
Den 29/9 var den på 78, og da jeg fik pludselig smerter i venstre fossa mandag kl 10, kom lægen på sygebesøg. Her fik jeg endelig (!) min positive graviditetstest hos lægen og blev henvist akut til scanning under mistake om graviditet uden for livmoderen. Blodprøven viste mandag den 4/10 et hcg på 62, og da jeg havde indre blødninger, blev jeg indlagt og observeret. Aftalen var, at steg hcg yderligere skulle jeg undersøges igen. Fik taget blodprøven onsdag den 6/10 som viste e hcg på 107, men jeg hørte aldrig noget igen, det er kun noget, jeg ved, fordi jeg selv tjekkede det.
Nu venter jeg på at kunne ringe ind til gynæklogisk amb igen, for det skal ihvertfald liiiige tjekkes op af en blodprøve mere.
Fuck et trættende forløb, er først sluppet for smerter nu. Men er ret træt af at det hcg ikke bare kunne falde og ikke stige til det dobbelte på 2 dage.
Scanningen viste dog kun indre blødninger, æggeledere og æggestokke var fine, der var intet.
Pyyyh, har bare brug for at komme ud med nogle frustrationer. Endvidere har de ikke ført journal for anden dag, jeg var indlagt, så de har garanteret glemt at tjekke prøven, da det ikke var skrevet nogen steder (jeg krævede kopi af min journal)
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 626
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 626
Gravid uden for livmoderen