kaos. {{forumTopicSubject}}
Er bange for det bliver et lidt langt indlæg, men håber i kan give jer tid til at læse det
Var jo til jordemoder d. 29 september, hvor min egen faktisk slet ikke var der. Jeg fik af vide hun havde skrevet i sin kalender at jeg skulle komme d. 28 september, men i min vandrejournal havde hun skrevet jeg skulle komme d. 29, så det gjorde jeg jo. Nå, men blev så tjekket videre af en anden sød jordemoder.
I tirsdags ringede jeg og bestilte tid til uge 41+3 tjek, hvor jeg så fik en tid til på tirsdag d. 12 oktober. I dag lå der SØRME et brev i postkassen fra min jordemoder at jeg var udeblevet d. 28 september, så jeg har fået en ny tid på ROSKILDE på søndag d. 10 oktober.
Jeg bliver jo sindsyg forvirret og ringer med det samme til roskilde sygehus og spørger om hvornår jeg skal komme?? De siger så at der ingen tid er til mig på tirsdag, men kun på søndag og at det er dét uge 41+3 tjek jeg skal have.
Ved egentlig ikke hvad jeg ville med dette indlæg, men syntes simpelthen ikke sygehuset har styr på noget, og for den sags skyld heller ikke min jordemoder. Og det syntes jeg et eller andet sted er forkert i mine øjne, når jeg er så langt henne som jeg er. hmmmm
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 1.049
apr 2010
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 1 Emner: 74 Svar: 394
kaos.