24. apr 2008 Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
Total kaos på Fødeselsattest {{forumTopicSubject}}
Her går man og tror at alt er i den skønneste orden.. Man var separeret, men flyttede sammen igen og så frafaldt det jo... Vi har det skide godt sammen, har lige fået vores anden søn og så kommer brevet med fødselsattesten.. BAM!! Fandme om der ikk står at de har videregivet sagen til statsforvaltningen fordi vi stadig er separeret.. WTF?? Ringer så til domsognet og finder ud af at der står i cpr registeret at vi stadig er separeret.. Det er jo så hvad det er, men så siger kvinden gud hjælpe mig at de jo skal videre give sagen når der står jeg bor med en anden... WHAT?!?!? Det viser sig så at sygehuset oss har lavet en KÆMPE brøler og har skrevet en forkert far på fødselsanmeldelsen... Jeg ved slet slet ikk hvad jeg skal gøre.. Om jeg skal grine eller græde.. Orker bare slet ikk det her.. Damen ved fra kirkekontoret var rigtig sød og synes oss det lød MEGET mærkelig, og ville lige tage fat i sygehuset.. Men hende jeg fik fat i på forvaltningen var bare en sur gammel ko der ikk vidste hvorfor jeg ringede, for det var jo totalt indlysende og bøjet i neon at man skal underskrive nogle papirer på kommunen når man flytter sammen igen, om at man ikke længere er separeret.. Ja flot, det står jo ingen steder.. Og hende på kommunen synes oss det lød mystisk.. Nu sidder jeg så og venter på at der er en der oppe fra der ringer og kan kaste lidt lys over sagen..
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Kender godt det med at hospitalet har rodet rundt i det.
De skrev i min fødslesjournal og på mine papirer at Vito var en pige - medhjælperen gav dog korrekt cpr-nr! De noterede også fødselstidspunkt som 16.55 - hvilket igen var helt galt.
Endvidere gav de mig en omsorgs- og ansvarserklæring, selvom der tydeligt stod at jeg var enlig.
Jow jow, de har lidt travlt af og til.
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
Fatter dog stadig ikk at de kan skrive en forkert far på.. Men dog heller ikke at de kunne være så blinde og tro at Vito var en pige..
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
apr 2008
apr 2008
Total kaos på Fødeselsattest