{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

Hvad er baby vægt skønnet til nu ? {{forumTopicSubject}}

Ja , jeg er meget nysgerrig smiley Har været til læge idag akut , kraftige smerter over lænden og ned i bækken igår , følte virkelig hun simpel hen ville ud NU ... men det gik i sig selv , men startede så med plukveer ved 9 tiden imorges så afsted det gik til lægen =

* vægt skønnet til ca 2600 -2700 g
* livmoderhals ca 1/2 - 1 cm ( meget meget blød i følge min læge )
* termin 28 oktober ( bliver sat igang når hun vejer ca 3000 g max pga dårligt bækken efter ulykke )
* slem bækkenløsning , meget lav blodprocent ( 3,9-4,4 ), opkast, svimmelhed .

Men * hvad vægt ca er jeres baby skønnet til nu ?
* hvor kort /blød er livmoderhals
* hvor langt hen er i ?
* nogen graviditets problemer ?

I ønskes alle en super dejlig fortsat fredag aften smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er baby vægt skønnet til nu ?
  • #1   1. okt 2010 Jeg var inde på FG for et par uger siden, var 36+3, og der var min livmor hals stadigvæk 1½-2 cm, da Nicki stadigvæk ikke ligger fast, eller i nærheden af livmorhalsen, og derved slet ikke modner noget som helst....
    Det har så ingen betydning for mig, da jeg skal ha planlagt kejsersnit...
    Jeg kan desværre ikke sige hvad han er skønnet til, andet end han er en basse, sidste vægt skøn er fra jeg var 29+4 nemlig smiley

• #2   1. okt 2010 Ja jeg fik så at vide idag hos lægen at hun står flot ned i bækken med hovedet allerede og har en rigtig god vægt så jeg er da lidt spændt på om jeg bliver sat igang den 19 oktober når jeg har været til vægt scanning d.18 / oktober . Jeg håber virkelig ikke hun bliver skønnet til over 3150 g til scanning for så er de absolut ikke meget for at jeg føder selv pga mit dårlige bækken ..

• #3   1. okt 2010 Hvornår har du termin ? og hvornår skal du have pks?

• #4   1. okt 2010 lillepigen her er skønnet til 2600g idag til scanning.
    står godt fast i mit bækken (:
    jeg har termin den 25oktober, er 36+4 snart 5 xD
    og har bækkenløsning dog ikke mega slemt, faktisk snakkede mig og min læge den anden dag om.. at hun muligvis har taget fejl.. for det gør ondt men langt fra meget s: men nu jeg på barsel så ja s:

• #5   1. okt 2010 i onsdags var jeg 35+3 og hun blev skønnet til at veje 3300 smiley så hun blir kæmpe.

• #6   1. okt 2010 Jane - det bliver da spændende hvad de siger smiley

Min termin hedder d. 14 okt, og datoen for pks er hemmelig smiley

• #7   1. okt 2010 nu er min datter godt nok kommet ud, men 14 dage før hun kom sagde vægtscanning 3151 og hun havde en fødselsvægt på 2868g. har kun ks børn, så naer intet om de andre ting smiley

• #8   2. okt 2010 Men * hvad vægt ca er jeres baby skønnet til nu ?

2200 g - 2300 g

* hvor kort /blød er livmoderhals

Ved jeg ikke men hun står ikke fast.

* hvor langt hen er i ?

Har termin 21/10 så er 37+2

* nogen graviditets problemer ?

Kun lidt halsbrand og bliver hurtigt forpustet

• #9   2. okt 2010 Camilla - det kan også gå den anden vej, min venindes dreng blev sknnet til omkring 4 kg, kort før fødslen, og hun endte med at føde en meget lille en på 2880...

• #10   3. okt 2010 Camilla, venter en pige 20+ .

Smiler , tak for omtanken smiley men jeg tager det nu meget roligt i forhold til vægt ..
    Med begge drenge kom jeg også til scanning vedr vægt skøn og de har begge været meget nøjagtige .. oliver blev skønnet til ca 3180 g i følge scanning ( vejede 3200 g da han blev født 2 dage efter ved igansættelse ) og Mathias ca 3400 g ( vejede 3300 g dagen efter ved igangsættelse )

Men Jdm og læge skøn giver jeg ikke ret meget for smiley første gang skød jdm ved siden af med ca 400 g og anden gang ca 350 g ..

Men er meget spændt på hvad Jdm siger d. 7 oktober hvad hun skønner hende til der smiley nu når min egen læge har skønnet hende til ca 2600-2700 g , fredag 1/10 .. lidt spændt på om de kommer frem til det samme ..

• #11   3. okt 2010 Mie. Planlagt kejsersnit den 18 okt. *babypige* *

Det var da noget af en vægt smiley smil . Skriv endelig hvad vægten så reelt var ved ks smiley smil

• #12   3. okt 2010 Jeg "stoler" mere på scanning hvad vægt den skønner til da det har været mere nøjagtigt smiley

• #13   3. okt 2010 Camilla 36 +

Ja jeg kommer jo så til scanning fra 18 oktober , medmindre Jdm mener hun er tæt på de 3000 g d. 7 oktober for så skal jeg over til scanning d. 8 oktober .. så er lidt spændt må jeg nok indrømme ..

• #14   3. okt 2010 Scanning hver uge fra 18 oktober skulle der stå ,, men mon jeg når det ..

Kommentér på:
Hvad er baby vægt skønnet til nu ?

Annonce