{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad er nødvendigt baby udstyr ?
  • #1   30. aug 2012 Barnevogn
    Autostol
    Puslebord
    Babyseng + madras
    Evt. lift el. voksipose
    Stofbleer
    En smule tøj (str. 56)
    Baby-badekar
    Babyalarm (evt)

Og så tænker jeg, at I skal ha noget varmt tøj (f.eks. en køredragt), nu når det bliver et januarbarn smiley

• #2   30. aug 2012 Jeg vil sige:
    Tøj
    Autostol
    Babydyne + 2-3 sæt sengetøj
    Evt. Et tæppe, vi havde sådan et Marytæppe strikket sag. Og det var guld værd
    Ammepude og ammeindlæg
    Evt, sutteflasker
    Et sted at sove, vi hentede liften inden jeg fødte så vi kunne have den med på sygehuset hvis vi skulle på patienthottel og hentede barnevognen nogle dage efter, den var dog bestilt nogle mdr. Før
    Og så pudsletaske
    Pudslebord
    Håndklæder
    Pudslehynde
    Badekar evt. Stativ.
    Stofbleer

Ting man kan vente med
    Legetøj
    Legetæpper
    Skråstol
    Babyalarm
    Åhh ja der er sikkert masser af flere ting hehe

• Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #3   30. aug 2012 Et sted baby kan sove, et sted baby kan blive skiftet evt flasker osv hvis du ikke skal amme og en barnevogn, det er det aller mest vigtigte smiley og butikkerne har også åbent når du har født :o)

Og tøj til baby selvfølgelig smiley

• #4   30. aug 2012 Termometer, zinksalve og enten engangs vaskeklude eller vådservietter.

• #5   30. aug 2012 Nem mad til fryseren og småkager. Tjen beholdningen af the og kaffe. Der kommer garanteret en masse gæster.. smiley

• #6   30. aug 2012 Sugar - hvordan kan det være at man skal have nem mad i fryseren? smiley

• #9   30. aug 2012 Autostol og babyalarm kommer jo selvfølgelig an på, hvor I bor og om I har bil. Her var det to af de vigtigste ting, da vi har bil og da vi bor i lejlighed og junior derfor vil komme til at skulle sove nede i baggården..

• #10   30. aug 2012 Elskede min mors mad i fryseren til de dage hvor man ikke orker at lave mad smiley

• #11   30. aug 2012 HUER!
    Jeg havde en dreng som ikke ville sove medmindre han havde hue på..
    Og ja, når det bliver et januar barn, så er hue obligatorisk smiley

• #12   30. aug 2012 Fordi du har behov for god nærende mad, især hvid du ammer. Alt energi og overskud vil gå til baby. Så har du ikke tid til at stå med en masse gryder.. smiley Det er først når du er landet og lige er kommet dig efter fødslen. smiley

• #13   30. aug 2012 Når okay. smiley
    Det kan være jeg bare har været heldig, for det har ikke været nødvendigt her. Min kæreste var hjemme de første to uger, og derefter synes jeg ikke det var specielt hårdt at gå hjemme. smiley

• #14   30. aug 2012 Vil helt klart anbefale at købe nogen brikker med modermælkserstatning. Jeg var selv så uheldig at jeg blev vækket af en sulten 5 dage gammel baby og ikke kunne amme, da mælken ikke ville løbe til efter fødslen. Var lykkelig for at vi havde sutteflaske og brikker liggende. Og hvis der ikke bliver behov for det, kan det hældes ud og 40 kr er spildt, eller man kan give det til en anden.

• #15   30. aug 2012 Ja men manden min var ikke så meget hjemme og den første uges tid skulle jeg lige komme mig efter kejsersnittet.
    Brikker med modermælkserstatning er også en god ide. Jeg supplerede op, indtil mælken var løbet til. Sønnike havde ikke den der "madpakke" de snakker så meget om, da jeg gik 15 dage over termin.

• #16   31. aug 2012 Tak for svar piger smiley kan se jeg allerede har det meste smiley

Kommentér på:
hvad er nødvendigt baby udstyr ?

Annonce