{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.530 visninger | Oprettet:

jer med tvillinger... {{forumTopicSubject}}

Hvor tidligt kan man se om man venter tvillinger? altså kan lægen godt se det til 1. lægeundersøgelse eller er det først til nf scanning? Jeg er førstegangs gravid og nu har jeg læst lidt rundt på nettet og syns altså jeg har manga af de symtomer der tyder på at man venter tvillinger... (det skal siges at jeg meget gerne vil have tvillinger, men vil nu gerne vente til jeg lige har prøvet at have bare et barn først) smiley selvf vil de begge også være velkommne hvis der sku være to... men ja, ville lige høre jer herinde....

Mine bryster er så ømme at jeg ik en gang kan smøre dem ind i creme eller sæbe dem ind uden at det gør så mega nas! jeg er konstant træt, VIRKELIG træt, kan sove konstant hvis jeg fik lov... er også bare konstant sulten, dog får jeg så goså kvalme så snart jeg bare æder en kiks...

Nini 6+6


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jer med tvillinger...
Kommentér på:
jer med tvillinger...

Annonce