{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.456 visninger | Oprettet:

Hvis fosteret er dødt?? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har en mistanke om at jeg bære rundt på et dødt foster.
Jeg har ikke haft kvalme/opkast, kun tunge ømme bryster, som desværre heller ike er ømme længere...
Jeg har plet blødt lidt siden uge 7. er nu i 10+6 jeg har dog ikke blødt i en uges tid nu, men så begyndte jeg igen igår.
Lægerne siger det er helt normalt, og så længe jeg bare pletbløder vil de ikke sende mig til scanning.
Jeg har en tid til scanning den 13 aug. Men der er bare SÅ længe til, er ved at gå ud af mit gode skind, jeg tænker ikke på andet...
Men så længe jeg ikke styrtbløder kan jeg ligeså godt lade være med at ringe til lægen..

Men hvis fosteret er død i uge 7, dannes der så stadig det stof der gør at en test viser positiv.?? Overvejer nemlig at købe en test, for at se om den stadig viser positiv, men hvis den stadig kan vise positiv selvom fosteret er død, er det jo bare en falsk trykhed jeg får ud af det..
Åhh måtte bare lige have lidt luft, er så møg nervøs, og ked.

Håber i kan give mig et svar...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvis fosteret er dødt??
  • #1   25. jul 2008 Puha . Kan desværre ikke svare dig på noget af det du spørger efter smiley Men har godt nok ondt af dig . Det må være skrækkeligt at gå rundt og tro at fosteret er dødt ;/

• #2   25. jul 2008 Susan - altå hvor vidt den stadigvæk viser positiv ved jeg faktisk ikke, men jeg har allerede fra 5-6 graviditets uge plet blødt lidt, også helt frem til nu..
    jeg er 41+2 idag.. dog med mellemrum...
    det kan skyldes at du har en sart slimhinde i livmorhalsen som gør du bløder en smule, dette har intet med barnet a gøre..
    det på bare ikke blive større end en 5'krone plet sagde de til mig...

håber det hjalp en smule...

• #3   25. jul 2008 hmm da jeg havde en spontan abort var det med styrblødnig og jeg var ikke i tvivl om at jeg havde tabt barnet : (
    Men jeg har så hørt om flere der har haft pletblødninger under deres graviditet og sågar andre der har haft alm mens. under hele graviditeten. Så jeg tror du skal tage det roligt og se tiden an : ) Er helt sikker på at lille baby har det godt i din mave og glæder sig til at vinke til dig under scanningen : )

• #5   25. jul 2008 Tak for de positive ord.
    Men jeg har det bare sådan at, da jeg var gravid med vores søn, havde jeg kvalme og opkast, og så ikke skyggen af blod, så der må bare være noget galt denne gang.
    Da vi er flyttet, har jeg fået ny læge, desværre en ung sur kvinde, der har lidt for travlt.
    Så da jeg var til mit første lægebesøg, var der ikke mulighed for de helt store spørgsmål, hun havde travlt, så jeg skulle bare svare på hendes spørgsmål, og så ud af døren igen.
    Men var derinde der i uge 7, men fik ikke anden besked end det var helt normalt, men blev det værre måtte jeg jo ringe igen. og jeg plet bløder jo bare, så kan ikke få mig til at ringe igen.

• #6   25. jul 2008 jeg tror heller ikke du skal bekymre dig for meget... Din krop ville jo "skylle" fostret ud hvis det var dødt, og du kun er i 11 uge... Det har jeg prøvet og der var jeg bestemt heller ikke i tvivl om at det var det der var sket.
    Jeg styrtblødte og fik en ordentlig klump snask ud, jeg var ved at besvime!
    hvis du "bare" pletbløder, så er det forhåbentligt ikke noget.
    Men prøv at ringe til lægen og få en snak med hende/ham.

• #7   25. jul 2008 så har jeg haft ringet på sygehuset, og der fik jeg også bare af vide at det var meget normalt, og jeg skulle kontakte min egen læge, som så kunne vudere om det var kritisk nok til at sende mig til scanning, og det ved jeg bare at det syntes hun ikke, så jeg må pænt vente til den 13 aug.

• #8   25. jul 2008 min veninde plet-blødte også de første mange uger og det er helt normalt medmindre man har smerter, me

• #10   25. jul 2008 du kunne også prøve at ringe til en anden læge og høre om de vil kigge på dig du kan bare sige at din egen har lukket. så kunne det være de kunne hjælpe dig

• #11   25. jul 2008 kort og godt ja. mit foster døde i uge 6 og jeg opdagde det først i uge 12-13.

• #12   25. jul 2008 Jeg har det akkurat på samme måde. Jeg har sagt til min kæreste at jeg tror mit foster er dødt.

Jeg er 10+4 ca og for 3 uger siden var jeg ved lægen som mærkede på min livmoder for første gang for at bedømme hvor langt jeg var henne. Han sagde det var svært da den ikke var vokset specielt meget, men at det godt kunne snyde ved førstegangs gravide så den kom sikkert efter det inden længe.

Jeg har førhen dagligt haft lagimentsmerter, og spændte og ømme bryster, og løbe elelr dyrke motion kunne jeg ikke så lang tid. Fik ondt i maven af at cykle ned til Netto.
    Men nu..

Jeg har ikke mærket noget i maven siden jeg var ved lægen, altså lidt over 3 uger, INGENTING, ingen lagimentsmerter, mine bryster er ikke ømme og spændte mere, de er blevet lidt "laskede" igen og har tabt spændtheden, så de føles sådan set som før jeg blev gravid nu.
    Og jeg har tabt mig igen, ned til min normale vægt fra før jeg blev gravid og ja jeg spiser.
    nu kan jeg løbe (gør det ikke alligevel) og cykle 10 km hvis det skulle være, jeg føler ingenting. Ingen træthed, ingen ømhed, nothing.

Jeg skal scannes 14 august men der er jo også ret lang tid til.!
    jeg vil have det at vide nu.

Min læge sagde til mig om jeg slet ikke havde blødt, (det har jeg ikke) inden jeg gik ud af døren, og sagde så igen at hvis jeg blødte eller der kom en strint/stribe blod var det ganske normalt så det var kun hvis jeg fik voldsomme smerter, styrtblødte og jeg ku mærke den var helt gal at jeg skulle ringe.

• #13   25. jul 2008 Jennie H
    kan høre du har det nøgagtig på samme måde som mig, og desværre bare har en møglæge... Suk, men vi må åbenbart bare bide det i os, og så vente til aug.

• #14   25. jul 2008 altså hver graviditet er jo forskellige så selvom du har haft kvalme med dit første barn beøver du ikke at have med nummer to.
    når det så er sagt synes jeg du har en møglæge, der ikke kan være bekendt ikke at tage dig seriøst, når du tydeligvis er bekymret.
    jeg kom til læge fordi jeg blødte da jeg ventede victor og jeg blev sendt til scanning samme dag

• #15   25. jul 2008 Nu har jeg ringet til min læge, jeg var på toilettet, og der kom en klump ud, så kunne jeg ikke holde det ud længere, og ringede op til lægen stor tudende.
    Hun kunne jo så ikke gøre så meget idag, men jeg fik en tid mandag kl 13. og hun lovede mig at jeg kunne komme til scanning først i næste uge. Det var heldigvis en anden læge end hende den sure.
    Det bliver en lang weekend. men i næste uge ved jeg besked.

• #17   25. jul 2008 Jeg ville kontakte vagtlægen......hvis der kom en klump ud - du skal ikke vente til mandag... de må da hjælpe dig !

• #18   25. jul 2008 det var en lille klump på størrelse med en 2 kr. så lægen sagde at det ikke kunne være fosteret.

• #19   26. jul 2008 okay det lyder vildt. min veninde gik med et dødt foster i 3 måneder og plet blødte også. og da hun var til scanning viste det sig at fosteret var råndet oppe i hende. ikke for at gøre dig bange eller noget. men som din læge siger at det kan jo sagtens være normalt. jeg blødte også i starten og skulle tage det med ro i et par dage. og idag har jeg en sund og rask dreng. så hold ud.. Tror heller dert kan være fosteret der kom ud så skulle du jo bløde voldsomt nu.. ligesom mens.

• #21   28. jul 2008 nu vi taler om bekymring om hvorledes forsteret er dødt som jeg selv går og er nu, har jeg tænkt på at hvorfor aborterer nogen, hvor ved andre bliver fosteret deroppe uden man bløder? helt som om der intet var galt..

Kommentér på:
Hvis fosteret er dødt??

Annonce